نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

ماه رمضان؛ ماه برکت و استجابت دعا است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت::ماه مبارک رمضان ماه مغفرت و رحمت خداوند است که باید از فرصت مناسب استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:ماه مبارک رمضان ماه مغفرت و رحمت خداوند است که باید از فرصت مناسب استفاده کرد.

وی ادامه داد:در ماه رمضان کسی که به روزه‌دار افطاری دهد گناهانش را می‌بخشد و ثوابت آزادی یک برده را برای او حساب می‌کندو کسی که در این ماه اخلاق خود را نیکو کند در روز قیامت همانند جوازی خواهد بود برای عبور آن شخص برای پل صراط خواهد بود.

امام جمعه ارومیه افزود:کسی که در ماه رمضان نماز مستحبی بخواند خداوند او را از آتش جهنم دور خواهد کرد و کسی که نماز واجب خواند همانند آن است که ۷۰ بار آن نماز را خوانده است و کسی که در این ماه صلوات بسیاری بفرستد در روز قیامت کفه ترازو اعمال خیر این فرد افزایش می‌باید و کسی که در این ماه یک آیه قرآن قرائت کند انگار یک‌بار قران را ختم کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:مقام معظم رهبری در دیدار اخیر فرموده‌اند که ماه رمضان فرصت مناسبی است که این فرصت برای مسئولین ویژه‌تر بوده که بتواند در این ماه وظایف خود را به‌صورت شایسته استفاده کنند و به مردم بیشتر خدمت کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مشکلات معیشی مردم گفت:مشکل اساسی کشور مشکلات اقتصادی است و برای حل آن  باید اقتصاد مردمی و مقاومتی در کشور اجرا شود.

در حال تکمیل /ن.م

نماز جمعه ارومیه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.