امام جمعه ملکشاهی مطرح کرد؛

باید تنها از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم/ مسئولان با عاملان گران فروشی برخورد جدی نمایند

امام جمعه ملکشاهی گفت:مقام معظم رهبری تاکید داشتند که نباید به اروپایی ها خوشبین باشیم واعتماد کنیم و اقتصادمان را به برجام گره بزنیم باید تنها از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم.

دیدار مسئولین با رهبر و عمل به بیانات رهبری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت السلام امینی امام جمعه ملکشاهی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که نباید به اروپایی ها خوشبین باشیم واعتماد کنیم و اقتصادمان را به برجام گره بزنیم باید تنها از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم واگر اقتصادمان را مقاومتی کنیم می توان مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کرد و در سال های اخیر درس گرفتیم که گره زدن اقتصاد به خارج از کشورمان یک خطای بزرگ است وامروز علاج همه مشکلات کشورمان اقتصاد مقاومتی است باید در اولویت قرار گیرد .

وی افزود:نه برجام آمریکایی و نه برجام اروپایی به درد ما نمی خورند، چون اروپا وآمریکا همیشه هم پیمان بودند باهم نقشه می کشند ونمی توان به آنها اعتماد کرد آنها می خواهند اقتصادمان همچنان به برجام گره بخورد وسراغ اقتصاد مقاومتی نرویم  و در آخر هم بدعهد می شوند و از برجام خارج می شوند مسئولان باید بدانند اقتصادمان از طریق برجام را نمی توان درست کرد.

امام جمعه ملکشاهی به گرانی های اجناس در ملکشاهی اشاره کرد و ادامه داد: در ماه رمضان شاهد افزایش بی رویه گرانی در این شهرستان هستیم اما مسئولان تاکنون نظارتی نداشتند و به فکر مردم نیستند مسئولان باید مردم را دریابند و به فکر مردم باشند .

وی افزود: مسئولان با عاملان گران فروشی برخورد جدی نمایند چرا که امروز گرانی مردم را در تنگنا قرار داده وقدرت خرید مردم به صفر رسیده است.

انتهای پیام/ د

صحبت های امام جمعه ملکشاهی در نماز جمعه این هفته

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.