مردم مقاوم دزفول دین خود را به اسلام و ایران ادا کردند

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: مردم دزفول در دوران 8 سال دفاع مقدس بیش ترین مقاومت را در برابر رژیم بعث عراق نشان دادند و دین خود را به اسلام ادا کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، خطیب نماز جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبه های نماز جمعه امروز، 4 خرداد ماه 97 در مصلای امام خمینی(ره) در کلانشهر اهواز ضمن گرامیداشت 4 خردادماه، روز مقاومت و پایداری دزفول بیان داشت: در دوران 8 سال دفاع مقدس، مردم دزفول بیشترین مقاومت را در برابر رژیم بعث عراق از خود نشان دادند و دین خود را به اسلام ادا کردند.

وی به شلیک 176 موشک از سوی رژیم بعثی عراق برای درهم شکستن مقاومت مردم مومن و مقاوم دزفول اشاره و اظهار کرد: مردم مقاوم این شهر مثل کوه در برابر متجاوزان ایستادگی کرده و دشمن را ناامید کردند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه سخنان خود 3 خرداد، روز حماسه آزادسازی خرمشهر را گرامیداشت و افزود: فتح خرمشهر و شکست صدام در عملیات غرور آفرین بیت المقدس، قله پیروزی ما در دوران 8 سال دفاع مقدس بود.

خطیب نماز جمعه اهواز، استقامت، پایداری، جانفشانی رزمندگان اسلام و تفضل الهی را عامل پیروزی ما در فتح معجزه گونه خرمشهر قهرمان از چنگال نظامیان بعثی عراق عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی با دست خالی و در تحریم مطلق کشورهای حامی صدام قرار داشت، اذعان کرد: ولی به فضل الهی توانست بر قدرت شیطانی آنان غلبه کند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، پیروزی ایران در جنگ را پیروزی بر آمریکا، اسرائیل، ارتجاع عرب، کشورهای اروپایی و بیش از 30 کشور حامی صدام عنوان کرد.

وی، فتح خرمشهر در 3 خرداد 1361 را وعده نصرت الهی دانست و اظهار داشت: در طول 40سال انقلاب اسلامی خداوند حامی ملت ایران در برابر توطئه های گوناگون جبهه استکبار بود و خداوند را شاکریم که دست همه توطئه گران را قطع کرد و ملت ایران در چشم جهانیان سرافراز نمود.

انتهای پیام/گ

مقاومت مردم دزفول دشمنان را ناامید کرد

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار