امام جمعه گرگان:

قدرت منطقه‌ای ایران دلیلی برای ترس و بهانه برهم زدن برجام

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: قدرت منطقه‌ای ایران و ترس از آن بهانه‌ای برای برهم زدن برجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  آیت الله نور مفیدی امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان در نماز وحدت آفرین جمعه به نقض برجام توسط آمریکایی‌ها اشاره کرد و افزود: سخنرانی وقیحانه وزیر امور خارجه آمریکا که با لحنی قلدر معابانه بود امروزه هیچ جایگاهی ندارد.

آیت الله نور مفیدی افزود: محور سخنرانی این وزیر این بوده است که برجام و مذاکرات هسته‌ای بین ایران و۱+۵ به خاطر نواقص مرگبارش جهان را به خطر انداخته است و ما به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم و تنها راه عدم اعمال تحریم‌های جدید این است که ایران مسیرش را تغییر دهد.

وی ادامه داد: همچنین این شخص ۱۲ پیش شرط برای عدم تحریم‌های جدید اعمال کرده است و اینکه ایران دست از حمایت از گرو‌های تروریسم و تحدید کشور‌های همسایه که از متحدان ما در منطقه هستند دست بردارد.

نور مفیدی امام جمعه گرگان ادامه داد و گفت: دلیل این همه تهدید و اعمال تحریم علیه ایران قوی شدن ایران در حوزه‌های نظامی و هسته‌ای است و همچنین دیکتاتوری نیز عقل انسان را زایل می‌کند.

وی ادامه داد: پاسخ چنین افرادی مسالمت نیست و اصلا تاثیری ندارد و باید با زبان خودشان مقابله کرد و اینکه پیشرفت و توسعه روز به روز ایران دلیل تمام بهانه‌ها برای برهم زدن برجام است.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان در پایان خطبه‌های امروز سوم خرداد سالروز پیروزی خرمشهر که سمبل استقامت و پیروزی است و جوانان این دیار که تقدیم جان و ناموس و کشورشان شدند اشاره کرد و از خداوند منان برای شهدا علو درجات را خواستار شد.

انتهای پیام /گ/ق
 

دلیل برهم زدن برجام ترس از ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.