منتجب‌نیا در دومین کنگره حزب اعتماد ملی:

فاصله گرفتن از احزاب به معنای دوری جستن از پیشرفت است/ نسبت به نظام بی تفاوت نیستیم

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: راهی برای رسیدن به توسعه پایدار جز با روی آوردن به تحزب نداریم و هر چه از احزاب فاصله بگیریم از پیشرفت و توسعه فاصله گرفتیم.

فاصله گرفتن از احزاب به معنای دوری جستن از پیشرفت است/ نسبت به نظام بی تفاوت نیستیمبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در دومین کنگره تشکل متبوعش که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: احزاب باید خود را با قانون جدید فعالیت های حزبی منطبق کنند و حزب اعتماد ملی نیز از سال گذشته مقدمات برگزاری کنگره را فراهم کرد تا برای ادامه فعالیت ها مشکل قانونی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در انتخابات سال ۹۲ بیشترین حضور تشکیلاتی و سیاسی را در سطح کشور حزب اعتماد ملی داشت و دوستان ارکان ستادها را تشکیل دادند.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی درباره جایگاه احزاب در کشور، گفت: راهی برای رسیدن به توسعه پایدار جز با روی آوردن به تحزب نداریم و هر چه از احزاب فاصله بگیریم از پیشرفت و توسعه فاصله گرفتیم.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت احزاب و تشکل ها در کشور، بیان کرد: باید نظام حزبی را در کشور جایی بیندازیم و دائما نگویم این کار شدنی نیست.

منتجب نیا با اشاره به توسعه کیفی حزب اعتماد ملی، افزود: امروز حزب اعتماد ملی در جایگاه تشکیلاتی اثرگذار در کشور مطرح است و بدون داشتن رانت و تنها براساس توانایی و لیاقت اعضایش، توانسته است در دولت تدبیر و امید حضور داشته باشد.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی تاکید کرد: ما بر این اعتقادیم که زیربنای تشکیلاتمان تفکرات امام راحل است و به هیچ وجه خارج از نظام و بی تفاوت نسبت به آن نیستیم.

وی اضافه کرد: با شجاعت انتقاداتمان را مطرح می‌کنیم ما از نظام هستیم و نظام هم از ماست و در درون آن فعالیت می‌کنیم و هر گونه ساختار شکنی از این حزب به دور بوده و هست.

منتجب نیا با تاکید بر ضرورت وجود اختلاف نظر در احزاب، ادامه داد: ما اختلافات را پذیرفتیم و در قالب دموکراسی آن را حل می‌کنیم؛ همچنین جوان گرایی برای ما یک اصل و نه یک شعار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار