فرمایشات اخیر رهبری باید نکته به نکته پیاده و ثبت شود

امام جمعه همدان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و باید فرمایشات اخیر رهبری در جمع کارگزاران و مسئولان کشور، نکته به نکته پیاده و ثبت شود.

فرمایشات اخیر رهبری باید نکته به نکته پیاده و ثبت شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی،امام جمعه همدان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان بیان داشت: هربار که آمریکا علیه ایران توطئه کرده است، شکست خورده و ایران اسلامی قدرتمند تر از گذشته شده است.

وی اضافه کرد: خروج آمریکا از برجام و پیش کشیدن تحریم ها نیز توطئه دیگری است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، بدون شک امریکا شکست می خورد و ما پیروز خواهیم بود.

امام جمعه همدان بیان کرد: در طول 40 سال گذشته همه روسای جمهوری آمریکا با جمهوری اسلامی در جنگ بوده و شکست خورده اند و ترامپ نیز به آنها خواهد پیوست .

وی اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و باید فرمایشات اخیر رهبری در جمع کارگزاران و مسئولان کشور، نکته به نکته پیاده و ثبت شود.

محمدی ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، سازمان مللی که زیر سلطه آمریکا است چگونه می خواهد حق ملت های مظلوم را بستاند و نمونه آن این است که در چهار سال گذشته، یمن در سخت ترین شرایط است اما سازمان ملل اقدامی نکرده است.

انتهای پیام/خ

فرمایشات رهبری در جمع کارگزاران و مسئولان کشور باید نکته به نکته پیاده و ثبت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.