ترامپ: بودجه ارتش آمریکا سال آینده افزایش می‌یابد

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در جمع نظامیان نیروی دریایی­ این کشور گفت بودجه ارتش آمریکا سال آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با بی استعداد خواندن ملت‌های دیگر و بااستعداد خواندن آمریکایی‌ها اعلام کرد بودجه ارتش آمریکا سال آینده افزایش می‌یابد.

دونالد ترامپ در سخنانی در جمع نظامیان نیروی دریایی­ آمریکا­ گفت: سال آینده بودجه بخش دفاعی از هفتصد میلیارد دلار به هفتصد و شانزده میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. ما می‌خواهیم از هر زمان دیگری در گذشته قویتر باشیم. ما قوی‌ترین ارتشی­ را خواهیم داشت که تاکنون داشته‌ایم. ما هیچ زمانی بیشتر از حالا به چنین ارتشی نیاز نداشته‌ایم. ­این به معنای آن است که شناور‌های جدید را اضافه خواهیم کرد. ما در حال حاضر کمترین تعداد شناور‌ها را از زمان جنگ جهانی اول تاکنون داشته‌ایم. ما بزودی سیصد و پنجاه و چهار شناور جدید را به نیروی دریایی خواهیم داد. ما نمی‌خواهیم شناورهایمان تمام شود. مجوز این کار‌ها تصویب شده است. ما تجهیزات جدید خواهیم داشت. ما می‌خواهیم حقوق شما افزایش یابد. حقوق شما برای اولین بار در بیش از ده سال گذشته به صورت قابل توجهی افزایش می‌یابد.   

ترامپ گفت: ما می‌خواهیم قویترین و بیشترین نیروی مرگبار را داشته باشیم. ما­ همواره بر اقیانوس‌ها سلطه خواهیم داشت.

او افزود: ما استعداد داریم. بسیاری از مردمان دیگر و بسیاری از کشور‌های دیگر چنین استعدادی ندارند. ما استعداد فوق العاده‌ای داریم. من این مسئله را شاهد بوده ام!

انتهای پیام/

سخنرانی ترامپ در جمع نظامیان نیروی دریایی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار