افتتاح 13 پروژه ورزشی تا پایان سال جاری در کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح و بهره‌برداری از 13 پروژه مهم ورزشی تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان جمعه‌شب در دیدار معاونین و تعدادی از کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان استان با نماینده ولی فقیه در کردستان، گفت: در چند سال اخیر 105 پروژه ورزشی در شهرها و روستاها به همت مسوولین وزارت ورزش و جوانان و استان افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: امسال با توجه به قرارگرفتن در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری فعالیت‌های شاخص در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و عمرانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی به اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: امسال 13 پروژه مهم ورزشی را در قالب ستاد فجر 40 در استان کردستان افتتاح و بهره‌برداری خواهیم کرد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: سالن 6 هزاری نفری و خوابگاه 400 نفره در شهر سنندج یکی از مشکلات مهم ورزش استان به شمار می‌رود که با اختصاص اعتبارات لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان و استان، سالن 6 هزاری نفری تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود در سال 96 کارهای خوبی در حوزه ورزش صورت گرفت وبا اختصاص 700 میلیون تومان کارگاه‌ها و جشنواره‌های مهم فرهنگی مختلفی را برای جوانان برگزار کردیم.

جولائی در پایان به افزایش قابل توجه سازمان‌های مردم‌نهاد با مجوز وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 30 سمن در کردستان در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند و تا پایان سال تعداد آنها به 50 سمن افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ د م

سالن 6 نفری هزاری سنندج تا پایان سال به اتمام خواهد رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.