وزیر بهداشت:

بدخواهان در توسعه ناوگان اورژانس چوب لاى چرخ مى‌گذارند/ دولت و نظام به فکر رفع مشکلات مردم هستند

هاشمى گفت: بعضى از بدخواهان براى توسعه ناوگان اورژانس زمينى هوايى و دريايى اذيت می‌كنند و چوب لاى چرخ مى‌گذارند.
 
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سيدحسن قاضى زاده هاشمى وزيربهداشت در مراسم رونمايى از ٦ فروند هلكوپتر اورژانس هوايى كه در فرودگاه پيام برگزار شد، گفت: حقيقت اين است كه در ماه پربركت رمضان هستيم و اميدوارم بركت اين ماه فقط براى ما گرسنگى و تشنگى نباشد و در پايان اين ماه همه اشتباهاتمان پاک شود و مقدمه‎اى براى انسان و مفيد بودن براى جامعه ایجاد شود.

وى با بيان اينكه با وجود كارشكنى‌ها و تحريم توانسته‌ايم بالگردهاى اورژانس را وارد كشور كنيم، گفت: امروز ناوگان هوايى از نوع غير نظامى براى خدمت رسانى به مجروحان و بيماران به بهره بردارى مى‌رسد که كار بسيار سختى در این حوزه محسوب می شود، بعضى از بدخواهان و دشمنان مردم ايران براى توسعه ناوگان اورژانس زمينى هوايى و دريايى اذيت می‌كنند و چوب لاى چرخ مى‌گذارند.

انقلابى گرى يعنى در نهايت آرامش وسيله آسايش مردم را ايجاد كردن

وزيربهداشت با بیان اینکه اين بالگردها بسيار سبک هستند و به سرعت پرواز مى‌كنند، گفت: بالگردها صداى كمى دارند و مى توانند در شهر و بيمارستان‌هاى شهرى به پرواز درآمده و فرود بيايند.

وى گفت: على رغم همه سختى ها كار بزرگى انجام شد و به همین دلیل از وزارت راه و سازمان هواپيمايى تشكر مى‌كنم، این خدمت براى اولين بار ارائه و شركتى هليكوپترى در زمينه بهداشت درمان راه اندازى شد که ٨٠ نفر در آن فعاليت مى‌كنند.

هاشمى عنوان كرد: حاصل اين تلاش ها بايد رضايت مردم باشد تا باور كنند دولت و نظام به فكر آنها هستند و در جهت رفع مشكلات تلاش مى‌كنند، البته وقتی مى‌توان لبخند رضايت به لب داشت كه اين بالگردها در روستايى بنشينند و جان يک فرد را نجات دهند؛ انقلابى گرى يعنى در نهايت آرامش وسيله آسايش مردم را ايجاد كردن.

وزيربهداشت گفت: دوستان ما در اورژانس با روحيه جهادى فعاليت مى‌كنند؛ اورژانس هوايى ارتش، هوانيروز، ستادنيروهاى مسلح و هلال احمر كمک زيادى كردند تا از مرگ مردم جلوگيرى كنيم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار