کلید واژه شرایط امروز جامعه جهاد اقتصادی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداریزد کلید واژه شرایط امروز جامعه را جهاد اقتصادی دانست وگفت:در جهاد همه باید وارد میدان شده و شرایط را برای بخش خصوصی مهیا کنند.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداریزد در نشست شورای اداری شهرستان میبد با اشاره به اینکه آنچه موجب پیشبرد یک کشور، استان وشهرستان خواهد شد همدلی وهماهنگی بین مسئولین است، گفت: به لحاظ حقوق اساسی در همه کشور‌ها مجموعه‌ی قدرت حاکمیت که برای خدمت رسانی به مردم اعمال میشود برون داد نهاد‌های مختلف دراستان یا شهرستان وکشور است اگر مجموعه قدرت وبرون داد که میخواهد اعمال قانون کند هماهنگ باشد نتیجه آن به مردم میرسدواگر اختلاف سلایق باشد آسیب وضرر آن به منطقه ومردم آن میرسدوشهرستان میبد یکی از شهرستان‌هایی است که هماهنگی وهمدلی بین مسئولین آن برقرار است.

وی با بیان اینکه گرانی‌ها در ماه مبارک رمضان قابل توجیه نیست افزود:خوشبختانه در استان یزد کمبود گوشت و میوه احساس نمی‌شود و قیمت مصوب شده گوشت در بازار ۴۴۵۰۰ و گوشت وارداتی و گرم ۳۳۵۰۰ تومان است و در میدان میوه و تره بار گرانی‌های کاذبی بود که بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال بررسی آن هستند.

زینی وند به انتشار اخبار کمبود سوخت در استان اشاره کرد و تصریح کرد:در استان هیچ گونه کمبود سوختی وجود ندارد و نارضایتی بین کامیونداران نیز خوشبختانه حل شد و بهتر است که این مسائل را قبل از اینکه تبدیل به نارضایتی شود برای آن تدبیری بیندیشیم و دستمزد رانندگان نیز ۲۰ درصد افزایش یافت.

معاون استاندار با بیان اینکه مسئله اقتصادوامور اجتماعی از مسائل مهم کشور است خاطر نشان کرد: سازمان اجتماعی کشور بودجه قابل توجهی در اختیار دارد که باید این بودجه‌ها هدفمند و کارشناسانه در جامعه تزریق شود تا تاثیر آن را بتوان در جامعه مشاهده کرد و شهرستان‌ها باید در زمینه آسیب‌های اجتماعی کمیته تشکیل دهند و بودجه‌های را با توجه به نیاز‌های جامه هزینه کنند.

وی هم چنین به کارآمدی پایین تصمیم گیری‌ها در پشت درب‌های بسته اشاره کرد و گفت:تصمیم گیری‌های پشت درب‌های بسته کارآمدی بسیار پایینی دارد و چه بهتر که این تصمیم گیری‌ها به خود مردم واگذار شود تا بودجه‌ها براساس تناسب تصمیم‌های مسئولان و مردم هزینه شود تا کارآمدی بیشتری داشته باشد.

زینی وند بابیان اینکه مدیران باید ظرفیت‌ها را شناسایی وبا تدبیر وجسارت وارد میدان شوند افزود:کلید واژه شرایط امروز جامعه جهاد اقتصادی است که در جهاد همه باید وارد میدان شده و شرایط را برای بخش خصوصی مهیا کنند تا بسیاری از مشکلات حل شود.

معاون اقتصادی استاندارخاطرنشان کرد: دولت باید پشتیبان بخش خصوصی باشد واگر بخش خصوصی در دولت در اولویت باشد چندان با مشکل مواجه نمی‌شوند که خوشبختانه در استان یزد زمینه و ظرفیت زیادی برای بخش خصوصی وجود دارد که در حال انجام شدن است.

زینی وند با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در جلسه اخیرخود با کاگزاران دولت برمدیریت داخلی وایستادگی واتحاد تاکید داشتند تصریح کرد:مدیران باید با انگیزه و اراده قوی در حوزه اقتصادی انجام وظیفه کنند و خوشبختانه در استان یزد در زمینه اشتغال کار‌های خوبی صورت گرفته که امیدواریم این فعالیت‌ها برای مردم موثر باشد.


انتهای پیام/ ا

مدیران ظرفیت‌ها راشناسایی باجسارت وباتدبیر وارد میدان شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار