گزارش رسانه آمریکایی از کمپ گروهک تروریستی منافقین در آلبانی و ارتباط آنها با دولت ترامپ+فیلم

شبکه ان‌بی‌سی آمریکا برای اولین بار ضمن انتشار تصاویری از پایگاه مخفی گروهک تروریستی منافقین در آلبانی، به بررسی روابط آنها با دولت ترامپ پرداخته است.

گزارش رسانه آمریکایی از کمپ گروهک تروریستی منافقین در آلبانی و ارتباط آنها با دولت ترامپ+فیلمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه ان‌بی‌سی آمریکا در یک گزارش اختصاصی، برای اولین بار ضمن فیلمبرداری از مقر مخفی گروهک تروریستی منافقین در آلبانی، به مصاحبه با اعضای سابق این گروهک و بررسی روابط آن با دولت آمریکا پرداخته است.

در این فیلم که در حال حاضر تنها خلاصه‌ای از آن منتشر شده، برای اولین بار تصاویری اختصاصی از محل استقرار گروهک تروریستی منافقین در پایتخت آلبانی در معرض دید عموم قرار گرفته است. طبق گزارش ان‌بی‌سی، مقر گروهک تروریستی منافقین در تیرانا - پایتخت آلبانی - از اطراف کاملا معمولی به نظر می‌رسد اما از بالا درست مانند یک پایگاه نظامی بزرگ است.

ان‌بی‌سی در بخشی از گزارش خود با طرح این پرسش که «چه کسانی هزینه این گروه معارض ایرانی را در آلبانی پرداخت می‌کنند؟» از قول یکی از اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین به نام «سعدالله صفی» نوشته است که هزینه اداره مقر این گروهک در آلبانی از سوی "کشورهای ثروتمند عرب مخالف ایران" تامین می‌شود.

سعدالله صفی همچنین می‌گوید گروهک منافقین یک فرقه خشن است که حتی اعضای خود را نیز مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. او می‌گوید خودش به دست این گروه تروریستی شکنجه شده و از نزدیک شاهد شکنجه و قتل دیگران بوده است.

این عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در ادامه می‌گوید قطعا آمریکا نیز روزی از حمایت‌های خود از این گروه پشیمان خواهد شد. 

ان‌بی‌سی در ادامه این گزارش با طرح این سوال که مجاهدین (منافقین) کیستند و چه کسی در حلقه داخلی دولت ترامپ خواهان به قدرت رسیدن آنها در ایران است، روابط برخی مقامات دولت ترامپ از جمله «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «رودی جولیانی» مشاور حقوقی ترامپ با اعضای این گروهک تروریستی را نیز مورد بررسی قرار داده است.

گزارش رسانه آمریکایی از کمپ گروهک تروریستی منافقین در آلبانی و ارتباط آنها با دولت ترامپ+فیلم
حضور جان بولتون در همایش گروهک تروریستی منافقین در پاریس

این شبکه تلویزیونی همچنین گزارش داده است که «ریچارد انگل» خبرنگار این شبکه گزارش جامعی را درباره ارتباط میان بولتون و جولیانی با گروهک منافقین و هدف این گروه از نزدیک شدن به دولت آمریکا تهیه کرده است که بزودی منتشر خواهد شد. 

او در این گزارش به صورت مستند عنوان کرده است که گروهک تروریستی منافقین هزاران دلار به سیاستمداران آمریکا برای حضور در تجمعات آنها پول پرداخت می‌کند.

در بخش دیگری از این گزارش، «جوان استوکر» خبرنگار «دیفنس پست» به ان‌بی‌سی گفته است که طبق تحقیقات او، جان بولتون تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار دلار در ازای تبلیغات برای گروهک تروریستی منافقین، از این گروه پول دریافت کرده است. با این حال، دفتر بولتون حاضر نشده است به سوال ان‌بی‌سی در این خصوص پاسخ دهد.

گزارش رسانه آمریکایی از کمپ گروهک تروریستی منافقین در آلبانی و ارتباط آنها با دولت ترامپ+فیلم
رودی جولیانی در کنار سرکرده گروهک تروریستی منافقین

ان‌بی‌سی به رابطه جولیانی با منافقین نیز پرداخته است. او در این گزارش به ان‌بی‌سی گفته است که از سال ۲۰۰۸ با گروهک تروریستی منافقین رابطه دارد. شهردار سابق نیویورک همچنین گفته است به خاطر نمی‌آرود چقدر از این گروه پول دریافت کرده است. جولیانی در این گفتگو، قرار گرفتن نام این گروه در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا در گذشته را نیز «اشتباه» خوانده است.

جولیانی ماه گذشته نیز در یکی از تجمعات گروهک تروریستی منافقین در واشنگتن حضور یافت و ضمن حمایت از تغییر نظام ایران، به صورت نمادین کاغذی را به نشانه برجام پاره کرد و در حرکتی توهین‌آمیز برروی آن آب دهان انداخت. (اینجا)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zh
۰۱:۳۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
وقتی به وچهره منافقین در عکس نگاه میکنی حقارت و ترس را میبینید این ... که از دنیای بیرون هیچ اطلاعی ندارند و عشق بردگی دارند مثل لجنخوری هایی هستند که عادت به این زندگی کثیف کرده اند تا کی باید برده جنسی و جسمی باشید از صورت مریم رجوی... فقط خون میباره . مطمعن باشید که اگر روزی من یکی فرصت پیدا کنم جنازه شما را هم اتش خواهم زد و جایی دفن میکنم که هیچ علف هرزی به خاکستر شما الوده نشود . شما منافقین بدبخت و جنایتکارید انشااله هر چه زودتر همه شما و بچه های نامشروع شما را از زمین محو میکنیم . من یک ادم عادی و بدون هیچ پست و سمتی هستم ولی از شما انگل ها نفرت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۰ تير ۱۳۹۷
شما باید بدانید که دشمنان ما همین اسرائیل هستند
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۱۸ ۱۰ تير ۱۳۹۷
این منافقین جنایتکار که هر خصلت شیطانی را میتوان به آنها نسبت داد و واقعاً یک شیطان مجسم هستند ، آن روز که مزدوری خود به آمریکا و اسرائیل و صدام و آل سعود را ، انکار می کردند به اندازه کافی در میان ملت منفور و مطرود بودند حالا که این مزدوری کاملاً علنی شده و خودشان نیز به آن عتراف و افتخار می کنند تکلفشان در میان ملت صبور ایران مشخص است و دشمنان ملت ایران هم بدانند که بیخود دل به آنها بسته اند و اگر هم یک روزی عده ای به مذاکره با آمریکا تمایل نشان می داند امروز با عملکرد افرادی مثل جان بولتون و رودی جولیانی احساسات ضد آمریکایی در میان ملت ایران بیشتر از هر زمان دیگر شده و بدانند که منافقین هیچ بخت و شانسی برای گرفتن حکومت در ایران ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
يعني اگه ما ترامپو رئيس مجلس و نماينده هاي كنگره آمريكام قتل عام كنيم حق داريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۷ دی ۱۳۹۷
کاملا درسته یعنی یک انسان هر چقدر هم باتمام ذرات وجودش فریاد مرگ بر آمریکا سر بده بازم کمه سیاست مدارای امریکا از خون خوردن و جنایتکاری هیچ وقت سیر نمیشن یعنی وقتی این خوناشام و زامبی ها نابود بشن این دنیا گلستون میشه و عاری از ستم یا الله و یاالله یا خدا و خدا ظهور امام زمان رو نزدیک بگردون الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
آنطور که از عکس پیداست ، این ها مثل اسرای اردوگاه های عراقی در بدترین شرایط روجی و روانی به سر می برند . چرا یک انسان در زندگی کوتاه خود اینقدر باید تحقیر شود ؟ مبادی حقوق بشری باید درب های مقر منافقین در آلبانی را باز کرده و این زندانی ها را مرخص کنند .
مرگ بر منافق
آخرین اخبار