اهدای یک قطعه زمین توسط خانواده شهید برای آزاد سازی زندانیان

برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خانواده شهید جعفرزاده در شوط پیش قدم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در ماه مبارک رمضان و برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خانواده شهید جعفر جعفرزاده یک قطعه زمین برای هزینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اهدا نمود .

در مراسم جشن گلریزان شوط در یک عمل خداپسندانه و جلوه ناب ایثار و همدلی خانواده شهید مجلس شورای اسلامی یک قطعه زمین مسکونی را جهت گرامی داشت یادو نام این  شهید بزرگوار برای آزادی زندانیان دیه و جرایم غیر عمد استان اهدا کرد.

سلیمان جعفرزاده برادر شهید و نماینده سابق مردم  ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در دوره های ۷ و ۸ مجلس شورای اسلامی  با بیان این خبر در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان شوط گفت: احسان نیکوکاری و کمک به نیازمندان و آزاد سازی زندانی جرایم غیر عمد توصیه و سفارش دین مبین اسلام است.

بنی هاشمی مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی نیز  طی تماس تلفنی ضمن تقدیر از این کار خدا پسندانه گفت : همه  ما مدیون خون شهداییم و به امید شفاعت شهداء شبانه روز برای حل مشکلات و رسیدگی به امور زندانیان نیازمند تلاش خواهیم کرد .

شهید جعفر جعفر زاده در سال گذشته در جریان حملات تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم سید روح‌الله خمینی در ۱۷ خرداد ماه به شهادت رسید.

انتهای پیام/ب

یک قطعه زمین توسط خانواده شهیدبرای آزادسازی زندانیان اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.