فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در دو عملیات ضربتی پلیس/ ۷ قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۳۶۱ کیلوگرم مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس با سوداگران مرگ خبر داد.

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر و دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:  ماموران انتظامی شهرستان‌های "نیکشهر و مهرستان" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، طی چند روز گذشته از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه قصد انتقال موادمخدر از مناطق شرقی به استان‌های مرکزی کشور را داشتند، با خبر شدند.

سردار قنبری  با بیان اینکه اعضای این باند مسلح در حالی که با ۳ دستگاه خودرو اقدام به جا به جایی موادمخدر می‌کردند، توسط پلیس شناسایی شدند، افزود: قاچاقچیان با مشاهده تکاوران عملیاتی پلیس با انجام حرکات مخاطره آمیز قصد فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران متوقف و سرنشینان خودرو‌ها بلافاصله به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه که حدود یک ساعت ادامه داشت، ماموران ضمن دستگیری ۵ قاچاقچی حرفه ای، ۲ قبضه سلاح کلاش و یک قبضه سلاح کلت کمری و یک تن و ۵۰۲ کیلوگرم تریاک را از قاچاقچیان کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به درگیری مسلحانه دیگری توسط ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با سوداگران مرگ، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضای یک باند مسلح موادمخدر، خودرو زانتیا متعلق به این باند در محور "سرباز به ایرانشهر" توسط پلیس شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اعضای این باند مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی و تکاوری پلیس، با آن‌ها درگیر شدند افزود: در این درگیری مسلحانه ۲ تن از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

به گفته سردار قنبری در این عملیات ۷۶۰ کیلوگرم تریاک و ۱۰۱ کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در کف خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار