تاکید آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بر ترویج فرهنگ پرداخت زکات در کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان بر ترویج و تبیین فرهنگ پرداخت زکات در استان تاکید کرد.

تاکید آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بر ترویج فرهنگ پرداخت زکات در کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی شامگاه شنبه در نخستین جلسه دبیرخانه شورای زکات استان که با حضور امامان جمعه شهرستان‌ها در کتابخانه امام خامنه‌ای این شهر برگزار شد، با اشاره به فرموده خداوند اظهار داشت: انسان‌ها هرکار خیری که انجام بدهند، خیر و برکت آن شامل حال خودشان می‌شود.

وی با تاکید بر ترویج و تبیین فرهنگ پرداخت زکات در استان کردستان گفت: انسان‌ها می‌توانند با پرداخت زکات از معنویات، آثار و خیر و برکت این اقدام در دنیا و آخرت بهره‌مند شوند، بنابراین باید هر کس به اندازه خود در این راستا تلاش کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه عذاب الهی برای گناه‌کاران دردناک است، تصریح کرد: مال دنیا ارزشی ندارد و زودگذر است و باید انسان‌ها از خواب غفلت بیدار شوند و در راستای پیروی از فرموده قرآن تلاش کنیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: باید همه با هم برای جمع‌آوری زکات و گسترش این فریضه الهی تلاش کنیم چراکه پرداخت زکات سبب از بین بردن تبعیض و اختلاف طبقاتی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.