قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند:

همه بازیکنان مدنظر سرمربی تیم را جذب کردیم

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت:خوشبختانه توانستیم همه بازیکنانی را که مدنظر سرمربی تیم بود،جذب کنیم.

محمدحسین عراقی‌زاده در  گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت : درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار داشت: حدود یک ماه پیش با رضا لک به توافق رسیدیم و او را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم.

وی لیستی به باشگاه داد که خوشبختانه توانستیم تمام نفراتی راکه مدنظر سرمربی تیم بود، جذب کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان جدیدی مانند محمد طاهری و محمد شجری را به خدمت گرفتیم و مهدی جاوید و مهران عالیقدر و همچنین افشین کاظمی هم یک سال در گیتی‌پسند نبودند و دوباره برگشتند.

عراقی‌زاده تصریح کرد: علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم عروجی قراردادشان به اتمام رسیده بود که هر جا هستند برایشان آرزوی موفقیت دارم. سعید احمدعباسی هم که یک سال دیگر با ما قرارداد دارد، یک سری مشکلات خانوادگی داشت کهرفع شد و به تیم ملحق می‌شود.

وی درباره  شرایط علی‌اصغر حسن‌زاده بیان کرد: حسن‌زاده 2 سال با ما قرارداد داشت و قراردادش به اتمام رسید و در حال حاضر شرایط همکاری 2 طرف فراهم نیست و بعید می‌دانم امسال در خدمت این بازیکن باشیم.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند درباره با وضعیت احمد اسماعیل‌پور افزود: احمد اسماعیل‌پور یک قرارداد 3 ماهه با یکی از تیم‌های لیگ چین دارد و به او پیشنهاد شده است که قراردادش را یک سال دیگر با باشگاه چینی تمدید کند و در صورتی که این بازیکن به ایران برگردد و قصد ادامه کار با باشگاه چینی را نداشته باشد، با او مذاکره خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: خریدهای ما تکمیل شد و بعید می‌دانم بازیکن دیگری را به خدمت بگیریم و با همین ترکیب فعلی لیگ برتر فوتسال را آغاز می‌کنیم.

 

انتهای خبر/ س 

وضعیت قرار داد های تیم گیتی پسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار