نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان:

اقدام استادنمای زاهدانی در اهانت به اهل سنت محکوم است

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اقدام استادنمای دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در اهانت به اهل سنت را محکوم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اقدام استادنمای دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در اهانت به اهل سنت را محکوم کرد.

در این بیانیه  آمده است:

در روزگاری که شیاطین بذر نفاق و تفرقه می‌پاشند تا در سرزمین مقدس اسلام درخت دشمنی پرورش دهند شاهد اهانت یک نفر به اصطلاح استاد به برادران اهل سنت و قوم بلوچ بودیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: تحقیقا افرادی که درصدد توهین به مقدسات فرقین هستند بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب نه شیعه را دوست دارند و نه سنی را، با اصل اسلام دشمن هستند.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان هر اقدامی که موجب خدشه به وحدت اسلامی و شیعه و سنی شود را محکوم کرد.

در این بیانیه مردم سیستان و بلوچستان به حفظ وحدت و آرامش دعوت شدند چرا که وحدت اسلامی عامل اقتدار اسلام، جدایی و اختلاف عامل تضعیف و برآورده شدن آرزوی دیرینه دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/ع

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت بیانیه صادر کرد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار