موانع پرواز‌های فرودگاه رامسر رفع شد

پرواز‌های فرودگاه رامسر از ۲۲ خرداد امسال از سرگرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: عملیات رفع موانع موجود در مسیر نشست و برخاست هواپیمادر فرودگاه رامسر براساس بازدید‌های به عمل آمده و نیز گزارش پیمانکار با شتاب در حال انجام است.

وی افزود: با رفع این موانع در زمان تعیین شده شاهد ازسرگیری پرواز‌ها در این فرودگاه خواهیم بود و شهروندان و گردشگران می‌توانند از فرودگاه رامسر برای سفری امن و آسان استفاده کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: در پی نامه نگاری‌های انجام گرفته با شرکت‌های هواپیمایی و نیز نماینده عالی دولت دراستان، به تعداد پرواز‌ها در مسیر‌های ایلام، شیراز، اصفهان و اهواز در فرودگاه‌های غرب مازندران افزوده می شود.

وطن خواه گفت: یازدهم اردیبهشت ماه امسال به علت وجود درختان بلند و تیرک‌های برق در مسیر نشست و برخاست هواپیما‌ها، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی تمامی پروازهایش در مسیر رفت و برگشت تهران - رامسر و اصفهان - رامسر لغو شده  بود .

وی افزود: از بهمن ماه سال گذشته نیز شرکت هواپیمایی آسمان به خاطرموانع اقدام به لغو پرواز‌ها در مسیر‌های رفت و برگشت رامسر - شیراز، رامسر - مشهد و رامسر - تهران کرده بود.

انتهای پیام /ر

برطرف شدن موانع فرودگاه رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار