سردار کریمی:

آمریکا همیشه امید به شکاف و دو قطبی سازی در داخل ایران دارد

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به برجام گفت: آمریکا همیشه امید به شکاف و دو قطبی سازی در داخل ایران دارد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه نشست با  مسئولان شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به به بحث برجام و عهدشکنی آمریکا گفت: آمریکا همیشه امید به شکاف و دو قطبی سازی در داخل ایران دارد.

سردار کریمی خطاب به آمریکا افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه پنجه در پنجه مستکبران دارد و کشور ایران دارای توانمندی‌های بیشماری است که انشاءالله به موفقیت بیشتری هم دست پیدا می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های راهبردی جبهه مقاومت و پیروزی‌هایی که در عراق و سوریه بدست آمد اضافه کرد: نصرت الهی باعث شکست دشمنان شد که نتوانند رژیم سوریه و عراق را تعویض کنند.

پیروزی‌های عراق و سوریه مانند پیروزی‌های دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: این پیروزی‌ها همانند پیروزی‌هایی است که ما در دوران دفاع مقدس بدست می‌آوردیم.

حجت الاسلام مجدی زاده کرمانی امام جمعه شهرستان خنداب هم در این نشست گفت: اولین گروهی که خدا به آن‌ها مباهات می‌کند مجاهدان هستند.

حجت الاسلام مجدی زاده کرمانی افزود: جوانانی که در جبهه‌های جنگ در دفاع مقدس حماسه آفریدند و به درجه عالی شهادت رسیدند اهل ریاضت و تهذیب نفس بودند.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: برجام ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.