فاش شدن ابعاد روابط تجاری ریاض و تل‌آویو در شبکه‌های اجتماعی

روزنامه الشرق قطر نوشت انتشار تصویری از وجود محصولات یکی از شرکت‌های عربستانی در تل‌آویو، وجود روابط تجاری میان ریاض و رژیم صهیونیستی را ثابت می‌کند.

فاش شدن ابعاد روابط تجاری میان ریاض و تل‌آویو در شبکه‌های اجتماعیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با علنی شدن ابعاد پنهان روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی، روزنامه الشرق قطر نوشت: انتشار تصویری از وجود محصولات یکی از شرکت‌های عربستانی در تل آویو، وجود روابط تجاری میان ریاض و تل آویو را ثابت می‌کند.

پایگاه اینترنتی الشرق قطر نوشت: به تدریج بازتاب آثار و پیامد‌های گسترده و منفی محاصره قطر بر تولیدات عربستان نمایان شد، به طوری که ریاض پس از متوقف کردن صادرات خود به قطر، به علت بحران کشور‌های حاشیه خلیج فارس، جز بازار‌های اسرائیل جایگزینی برای فرآورده‌های لبنی تولید شرکت «المراعی» نیافت.

برخی فعالان در توییتر تصویری منتشر کردند که نشان می‌دهد یکی از انواع پنیر‌های شرکت «المراعی» عربستان در فروشگاه‌های اسرائیل وجود دارد. همین موضوع گواهی بر وجود روابط تجاری میان ریاض و تل آویو است.

الشرق قطر نوشت شرکت المراعی عربستان که پیش از بحران اخیر، روزانه حدود ۴۵۰ تن فرآورده‌های لبنی به قطر صادر می‌کرد، در بسیاری از زمینه‌های تولیدی متحمل زیان گسترده‌ای شده است که به گفته تجار فعال در زمینه فرآورده‌های لبنیاتی، روزانه حدود ۲.۵ میلیون ریال (عربستان) برآورد می‌شود و در صورت ادامه بحران، این میزان در سال به ۹۰۰ میلیون ریال (عربستان) خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار