رئیس دادگستری آبدانان مطرح کرد؛

آزادی زندانیان به کمک خیران آبدانانی

رئیس دادگستری آبدانان گفت: در مراسم گلریزان در ماه مبارک رمضان 510میلیون ریال شامل وجه نقد و یک قطعه زمین توسط خیران شهرستان آبدانان به زندانیان غیر عمد اهدا شد.

آزادی زندانیان به کمک خیرین آبدانانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;ابراهیم سبزواری رئیس دادگستری آبدانان در مراسم گلریزان آبدانان گفت: حبس، یکی از ابزارهای بازدارنده از وقوع جرم است که طبق قانون در حال حاضر توسط دستگاه قضایی به عنوان آخرین حلقه پیشگیری اعمال می شود و مشکلات زیادی را هم برای خانواده های زندانیان به همراه دارد.

فرماندار آبدانان نیز در این مراسم اظهار کرد: مشارکت جمعی و عمل به آموزه های الهی وقرآنی، ضمن کاهش چشمگیر ناهنجاری های اجتماعی، زمینه توسعه و تعالی همه جانبه درسطح شهرستان را نیز به ارمغان خواهد آورد.

مجید عسگری با اشاره به آزادی 11نفر زندانی غیر عمد توسط مردم آبدانان در سال 96 ادامه داد: وظیفه دینی وملی مردم و مدیران دولتی است که از کلیه امکانات و توانمندی های خود برای آزادی زندانیان و ایجاد رفاه نسبی خانواده های آنان نهایت استفاده را به عمل آورند.

مسئول انجمن حمایت از زندانیان آبدانان عنوان کرد:در 14ماهه گذشته 30تن مواد غذایی در قالب 5مرحله سبدکالابه مبلغ 700میلیون ریال بین خانواده های زندانیان توزیع شده است .

یاور طاهری اضافه کرد: ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی، رسیدگی به دعاوی حقوقی، تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار زندانیان، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با مساعدت سیستم بانکی، تامین نیازهای فرهنگی و آموزشی فرزندان زندانیان عمد و غیرعمد مهمترین خدماتی است که در طول سال توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان به خانواده های آنان ارائه می شود .

انتهای پیام/ د

کمک خیران آبدانانی به زندانیان در بند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.