یک دروازه بان جدید در اردوی تیم ملی فوتبال ترکیه برای دیدار مقابل ایران

سرمربی رومانیایی تیم ملی فوتبال ترکیه برای دیدار با ایران، یک دروازه بان جدید را به اردوی تیمش دعوت کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکیه درحالی هفتم خرداد در ورزشگاه "فاتح تریم باشاک شهیر" برگزار می‌شود که شاگردان کی روش تلاش می‌کنند تا با ارائه بازی زیبا و هجومی بتوانند از سد شاگردان "لوچسکو" بگذرند و از سویی دیگر قرمزپوشان درصدد هستند تا با شکست تیم ایران، آماده مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ شوند.

سرمربی ترکیه برای این دیدار، تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را برای دیدار با ایران دعوت کرده و ستارگان مطرحی همچون سلچوک اینان، سردار عزیز، بوراک ایلماز، گوخان گونول، عمر توپراک، اونال، امره مور اکرین، هاکان چاهان اوغلو و ولکان باباکان بازی با یوزهای ایرانی را از دست دادند.

باباکان، دروازه بان 29 ساله ترک ها که دروازه بان نخست این تیم محسوب می شود و از سال ۲۰۱۴ در این تیم عضویت دارد و تا کنون ۲۹ بازی ملی کرده است، به دلیل مصدومیت زانو بازی مقابل ایران، تونس و روسیه را از دست داد و لوچسکو، سرمربی تیم ملی ترکیه تصمیم گرفته تا سینان بولت را دعوت کند.

این دروازه بان متولد ۱۹۸۸ است و سابقه بازی در تیم های پورتو، استاندار لیژ، گالاتاسرای را دارد و اکنون در رویال آنتورپ بلژیک بازی می کند.

او سابقه ۶ بازی ملی را دارد و در تمرینات تلاش می کند تا با سبقت از هارون تکین، اوزکان کوک و سرکان بتواند مقابل شاگردان کی روش بازی کند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ترکیه، قرار است دوشنبه ۷ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه فاتح تریم استانبول برگزار شود.

بیشتر بخوانیم : 

کی روش: بازی با ترکیه برای ما افتخار بزرگی است/ نمی‌توانم درباره آینده ام اظهار نظر کنم

انتهای پیام/

سینان بولت به تیم ملی ترکیه دعوت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار