استاندار سمنان :

هدف از فعالیت احزاب تنها باید خدمت به مردم باشد

سید شهاب‌الدین چاووشی گفت : تا زمانی که محور فعالیت‌ها مردمی نباشد نمی‌توان در فعالیت‌های حزبی موفق بود و باید اخلاص در عمل سرلوحه کار همه احزاب و گروه‌های موجود در جامعه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب‌الدین چاووشی  استاندار سمنان در دیدار با اعضای خانه احزاب سمنان گفت : نبود احزاب برای کشور می‌تواند آسیب‌زا باشد چراکه باعث به قدرت رسیدن باندهای فساد در جامعه خواهد شد، لذا این گروه‌های مردمی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی باید دین‌داری را جزو بدنه اصلی فعالیت خود نهادینه و در چهارچوب ضوابط مشخصی حرکت کنند.

وی در ادامه بابیان اینکه احزاب دوشادوش مدیران می‌توانند به پیشبرد اهداف نظام کمک کنند، افزود: افراطی‌گری و تک‌حزبی بودن در کشور نمی‌تواند اهداف نظام را محقق کند لذا باید با در پیش گرفتن اعتدال، اصولگرایی و اصلاح‌طلبی را برای رسیدن به یک خواسته مشخص پیوند داد.

استاندار سمنان بابیان اینکه هدف از فعالیت احزاب تنها باید خدمت به مردم باشد، ابراز داشت: تا زمانی محور فعالیت‌ها مردمی نباشد نمی‌توان در فعالیت‌های حزبی موفق بود لذا در وهله نخست باید اخلاص در عمل سرلوحه کار همه احزاب و گروه‌های موجود در جامعه قرار گیرد. 

انتهای پیام / گ

نگرش تک‌حزبی و برخورد حذفی به زیان کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار