بهترین عمل در شب عید فطر + فیلم

ماه رمضان با تمام عشق و عرفان بندگیش رفت و عید فطر، حسن ختام این مهمانی بزرگ است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حقیقت پنهان پس یک ماه بندگی در ماه مبارک رمضان، حفظ دستاورد های مومن است. هر کس به اندازه ظرفش، تلاش هایی کرد و پله های عرفان را طی کرده است.

حال بیم این وجود دارد که ناگهان، پس رفتی انجام نشود و بازگشت به عقب برای روزه داران اتفاق نیفتد.

برای حفظ اعمال و لذت بردن از عید فطر و پیش روی در مسیر بندگی، چه باید کرد؟

 

بهترین عمل در شب عید فطر + فیلم

 

حال سوال دیگری مطرح است و آن بهترین عمل در شب عید فطر است. حجت الاسلام و المسلمین مصطفی کرمی کارشناس مذهبی در اینباره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکسری اعمال ظاهری هست که این ها در رساله های عملی و کتب ادعیه ثبت شده است، اما بهترین عمل در عید فطر این است که انسان از خدا بخواهد که دستاورد ماه مبارک رمضان، این سلوک سی روزه ای که انسان در معرض لطف حضرت حق قرار داشته است را حفظ کند. باید کاری کند که این اعمال برایش باقی بماند. 

وی در خصوص دیگر اعمال خوب در عید فطر اظهار کرد: تفکر کردن که بهترین عمل در شب های احیاست و توجه کردن به مسائلی که متضمن سعامت انسان است، همین کار در شب عید فطر نیز از بهترین اعمال است. ضمن این که در ایام الله، اعیاد مذهبی و در همه روز هایی که توجهات ویژه از سوی خداست، مسئله ویژه توسل به سید الشهدا (ع) است که در این توسل، توجه به مقام فنا، توجه به مقام بندگی و تشویق شدن به قرار گرفتند در مسیر عبودیت است.

 

 

انتهای پیام/

در عید فطر چه باید کرد

برچسب ها: ادعیه ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.