پیکان حامل 48 کیلوگرم تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان از كشف 48 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك و دستگيری دو قاچاقچی سابقه دار در يك عمليات پليسی خبر داد .

پیکان حامل 48 کیلوگرم تریاک به مقصد نرسید به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت دو نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این افراد به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهمان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های غربی به وسیله یک دستگاه خودرو به استان‌های مرکزی کشور منتقل و توزیع کنند.
 
سردار آزادی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهمان آغاز و با تشکیل ۲ تیم از پلیس مواد مخدر مرکز استان به اجرا درآمد خاطر نشان کرد:، مأموران موفق شدند متهمان را با یک دستگاه سواری پیکان در اتوبان زنجان - قزوین شناسایی و متوقف کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو متهمان ۴۸ کیلو ماده مخدر از نوع تریاک که در پراید جاسازی شده بود کشف کردند، گفت: این دو متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد:بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

کشف مواد مخدر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.