سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آماده باش آتش نشانی برای طوفان احتمالی در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آماده باش آتش نشانی برای طوفان احتمالی و بارش باران شدید در شهر تهران خبر داد.

آماده باش آتش نشانی برای طوفان احتمالی در تهرانسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرتگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وزش طوفان شدید و بارش باران و وقوع حوادث احتمالی در شهر تهران اظهار کرد: با توجه به پیش بینی وقوع طوفان٬ شهروندان گرامی در صورت امکان از منزل خارج نشوند و از قرار گرفتن در فضای باز و صاعقه‌گیر خودداری کنند.

وی افزود: تمام ایستگاه‌های آتش نشانی در حالت  آماده باش کامل هستند.

ملکی گفت: در زمان وقوع طوفان اگر در محیط باز بودید به سرعت خود را به محل امن و مسقفی برسانید و از رفتن زیر ساختمان‌های در حال ساخت و درختان کهن سال، کابل و دکل‌های برق و اجسام سنگین مانند تابلو‌های تبلیغاتی خودداری کنید.

وی افزود: اگر در کنار بالکن خانه خود گلدان و اجسام سنگین نگهداری می‌کنید، آن‌ها را بردارید، زیرا با وقوع طوفان احتمال سقوط آن‌ها از بالا به پایین ساختمان و احتمال آسیب رساندن به عابران پیاده وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تاکید کرد: اگر قصد رفتن به پیکنیک را دارید، از رفتن به ارتفاعات که احتمال برخورد صاعقه وجود دارد، خودداری کنید و تا حد امکان از کنار حاشیه رودخانه‌ها دور شوید، زیرا بارش چند دقیقه باران در ارتقاعات می‌تواند باعث وقوع سیل در پایین دست کوه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، طوفان ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار