دلخوری کاسیاس از سران رئال مادرید

ایکر کاسیاس بازیکن اسبق باشگاه رئال مادرید از سران کهکشانی‌ها به دلیل برگزار نکردن مراسم مناسبی برای خداحافظی اش دلخور است.

کاسیاس از خداحافظی خود از رئال مادرید شاکی شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،و به نقل از سایت «گل»؛ ایکر کاسیاس بازیکن اسبق باشگاه رئال مادرید در پی خداحافظی برخی از بازیکنان مطرح فوتبال جهان همچون تورس و آندرس اینیستا گفت:باشگاه رئال مادرید برای من خداحافظی همچون اینیستا در باشگاه بارسلونا و یا تورس در اتلتیکو مادرید نگرفت و تنها مسئولان این باشگاه خواستار آن بودند تا من از این تیم خارج شوم.

او در ادامه گفت:بسیاری از تیم ها این کار را به عنوان وظیفه ای برای خود می دانند و برای خداحافظی بازیکنانشان مراسمی را به وجود می آورند.

حال مسئولان باشگاه رئال مادرید در نزدیکی  زمان خداحافظی من نمی توانند چنین کاری را انجام دهند و اگر هم انجام دهند به آن فکر نمیکنم.باید بگویم هر بازیکنی می خواهد یک خداحافظی باشکوه از تیم خود داشته باشد.

ایکر کاسیاس از سال 1999 فعالیت خود را در باشگاه رئال مادرید آغاز کرده و پس از 16 فصل حضور در بسیاری از مسابقات و قهرمانی ها به همراه این تیم در نهایت در سال 2015به باشگاه پورتو پیوسته است.

بیشتر بخوانیم:

رونالدو در آستانه خرید رئال وایادولید

اینیستا از افت احتمالی موفقیت تیم ملی فوتبال اسپانیا در روسیه خبر داد

توافق نهایی ریاست رئال مادرید با نیمار

انتهای پیام/

 ناراحتی کاسیاس ار مادریدی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار