لیگ ملت‌های والیبال 2018

نتایج کامل روز نخست از هفته دوم / تداوم صدرنشینی لهستانی‌ها

نخستین روز از هفته دوم لیگ ملت‌های 2018 والیبال با برگزاری 8 مسابقه و تداوم صدرنشینی لهستان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2018 در چارچوب اولین روز از دومین هفته این مسابقات با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد.

در این روز از مسابقات تیم ملی والیبال لهستان که در هر سه مسابقه هفته نخست به پیروزی رسیده بود، مقابل تیم ملی فرانسه به میدان رفت و با کسب یک پیروزی دیگر در صدر جدول مسابقات ماندگار شد.

در دیگر مسابقه این گروه تیم ملی والیبال روسیه مقابل استرالیا به پیروزی 3 بر یک دست پیدا کرد تا سومین برد خود در این مسابقات را بدست بیاورد و استرالیا نیز کماکان بدون پیروزی باقی بماند.

تیم ملی والیبال امریکا در یک بازی نزدیک به سختی با حساب 3 بر 2 از سد ژاپن گذشت و آلمانی‌ها در نبرد با یک تیم آسیایی دیگر ، یعنی تیم چین به برتری 3 بر یک دست پیدا کردند.

تیم والیبال صربستان نیز در بازی پایاپای توانست با حساب 3 بر 2 بلغارستان را مغلوب کند و دومین برد خود را بدست بیاورد. صربستان با این برد باز هم در جایگاه یازدهم جدول مسابقات باقی ماند.

تیم برزیل نیز در این روز از مسابقات سومین پیروزی خود را کسب کرد. زردپوشان برزیل در این مسابقه موفق شدند تیم کره جنوبی را 3 بر صفر مغلوب کنند.

تیم ملی والیبال کانادا نیز که در این هفته از مسابقات هم گروه تیم ملی والیبال ایران است، به مصاف ایتالیا رفت و موفق شد این تیم را با حساب 3 بر یک شکست دهد. این نخستین شکست شاگردان بلنجینی در این مسابقات بود.

در آخرین بازی روز اول هفته دوم، تیم ملی والیبال ایران موفق شد آرژانتین را شکست دهد تا دست شاگردان ولاسکو کمامان از کسب پیروزی کوتاه بماند.

**نتایج کامل روز نخست هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال به شرح زیر است:

لهستان 3 – فرانسه صفر

استرالیا یک – روسیه 3

ژاپن 2 – امریکا 3

آلمان 3 – چین یک

بلغارستان 2 – صربستان 3

برزیل 3 – کره جنوبی صفر

کانادا 3 – ایتالیا یک

آرژانتین 2 – ایران 3

انتهای پیام/

هر آنچه در روز اول هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال گذشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.