سالن جدید سنگ نوردی استاندارد در کرمان احداث می شود

دبیر هیئت سنگ نوردی استان کرمان از احداث سالن جدید سنگ نوردی استاندارد در کرمان طی آینده ای نزدیک خبر داد.

علیرضا باقری، دبیر هیئت سنگ نوردی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به احداث سالن جدید سنگ نوردی در کرمان گفت: زمین این پروژه آماده و کار در مرحله ی تصویب بودجه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نصب دومین دیواره سنگ نوردی سرعت کرمان، افزود: سال 79  استارت دیواره سنگ داخل سالن در کرمان زده شد.

 باقری با اعلام اینکه سال 85 با توجه به قوانین جدید فدراسیون جهانی سنگ نوردی، اولین دیواره سرعت سنگ نوردی کرمان نصب شد، تصریح کرد: کار نصب دومین دیواره سرعت سنگ نوردی کرمان نیز از اوایل ماه جاری اجرایی شد.

وی یادآور شد: با نصب این دیواره کرمان می تواند برای میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی از شانس بالایی برای بهره بردن از این امتیاز برخوردار شود.

دبیر هیئت سنگ نوردی استان کرمان بیان داشت: با توجه به نصب دومین دیواره سرعت سنگ نوردی در کرمان، می توانیم شاهد برگزاری مسابقات امدادی سرعت نیز در کرمان باشیم که در حال حاضر با درخواست میزبانی ما موافقت شده است و باید شرایط و زمان رقابت ها از سوی فدراسیون اعلام شود.

باقری با بیان اینکه کرمان از استعدادهای فوق العاده ای در رشته سنگ نوردی برخوردار است، گفت: هم اکنون در بخش دختران در رده ی بزرگسالان 4 و در رده ی جوانان و نوجوانان 10 نفر و در بخش پسران، در رده ی نوجوانان 4 نفر در تیم ملی سنگ نوری جمهوری اسلامی ایران عضویت دارند.

وی افزود: با فراهم شدن امکانات بهتر می توان شاهد رشد و پیشرفت بیشتر ورزشکاران کرمانی در این رشته بود.

انتهای پیام/ب

کرمان در انتظار احداث سالن جدید سنگ نوردی استاندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار