در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ساخت مضیف در سوریه توسط ستاد بازسازی عتبات خوزستان

ساخت مذیف در سوریه توسط ستاد بازسازی عتبات خوزستانمعاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: اقدامات ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان در سوریه برای ساخت مضیف در سال جاری شتاب می‌گیرد.

یوسف افضلی معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده ساخت مضیف(آشپزخانه برای طبخ غذا) ویژه زائران ایرانی در سوریه توسط اعضای ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان آغاز شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: اقدامات ستاد بازسازی استان خوزستان در سوریه که به عنوان مجری بازسازی انتخاب شده است، از مدت‌ها پیش آغاز شده بود و در سال جاری با جدیت و اهتمام بیشتری دنبال خواهد شد.

معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی از مشارکت بی نظیر سایر اقشار مردمی در موضوع بازسازی عتبات عالیات در سنوات گذشته، انتظار می‌رود باز هم ما را در اجرای طرح‌های باقی مانده توسعه عتبات عالیات نیز همراهی کنند.

افضلی یادور شد: مشارکت و همراهی مردم در دوره‌های گذشته در موضوع بازسازی عتبات عالیات بسیار خوب بوده و امیدواریم در ادامه راه نیز ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

آغاز ساخت مضیف ویژه زائران ایرانی در سوریه

برچسب ها: عتبات عالیات ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار