ایرپادهای اپل در iOS 12 ابزار افراد کم‌شنوا می‌شود

اپل در iOS 12 قابلیتی به نام "Live Listen" اضافه کرده که به کاربران ایرپاد این امکان را می دهد، صدای محیط را با قدرتی بیشتر دریافت کنند.

ایرپادهای اپل در iOS 12 ابزار افراد کم‌شنوا می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل روز دوشنبه (14 خرداد) در جریان رویداد WWDC از آی او اس 12 رونمایی کرد اما از معرفی برخی قابلیت های آن خودداری کرد. یکی از قابلیت های آی او اس 12 که اپل آن را معرفی نکرد، قابلیت "Live Listen" است که مخصوص کاربران ایرپاد است و به افراد کم‌شنوا کم کمک بسزایی می کند.

قابلیت مذکور امکانی را فراهم می کند تا کاربران در ایرپاد های خود صدای محیط را با قدرتی بیشتر در گوش خود دریافت کنند. به نوعی اپل با اضافه کردن این قابلیت سعی داشته تا افراد کم شنوا به جای استفاده از سمعک به ایرپاد ها روی بیاورند؛ چراکه با داشتن وجه زیبا تر، کار سمعک را نیز دقیق تر انجام می دهد.

اپل برخی سمعک ها که جهت استفاده از آیفون (Made for iPhone) ساخته شده  را در فهرست سازگاری با گوشی آیفون قرار داده که با استفاده از قابلیت Live Listen، کاربران کم شنوا می توانند به وسیله میکروفون گوشی نیز صدای محیط را در گوش‌شان دریافت کنند. حال اپل در آی او اس 12 این قابلیت را به ایرپادها نیز داده تا کاربران کم شنوا بتوانند از ایرپاد ها هم به عنوان هندزفری و هم به عنوان سمعک استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار