روز قدس زینت بخش تقویم کشور است

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه روز قدس زینت بخش تقویم کشور است گفت:با نگاهی به تاریخچه تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی می بینیم روزی نبوده که این رژیم آدم کشی نکرده باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای نهاد فرهنگی ریاست جمهوری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس از جانب امام راحل (ره) گفت :این روز زینت بخش تقویم ایران اسلامی است.

روز قدس زینت بخش تقویم کشور است/
وی با تبیین روند انقلاب اسلامی با بیان اینکه در 54 سال پیش در سال 1343 حضرت امام خمینی (ره) در خصوص ظلم و جنایت اسرائیل غاصب و مظلومیت مردم فلسطین به جهانیان هشدار داد افزود: این امر نشان از ریشه‌دار بودن موضوع فلسطین است.


این مسئول با اشاره به وجود روزهای بزرگ و با عظمت در تاریخ انقلاب اسلامی افزود: دو روز بزرگ 22 بهمن و روز قدس به عنوان سنبل و نماد در تاریخ کشور به ثبت رسیده است.

روز قدس زینت بخش تقویم کشور است


وی تصریح کرد: طبق بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی روز قدس روز یوم‌الله و در واقع روز آل محمد (ص) است و بر مردم واجب است طبق نص صریح قرآن با حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اسرائیل و آمریکای جنایتکار اعلام انزجار و برائت کنند.

حجت الالسلام اکرمی اضافه کرد: 70 سال است که اسرائیل با دروغ استکبار جهانی به وجود آمده و روزی نیست که این رژیم غاصب دست به کشتار و جنایت نزند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در حالی مخالف فعالیت های هسته ای ایران است که رژیم غاصب صهیونیستی با داشتن 200 کلاهک هسته‌ای عضو هیچ پیمان منع و گسترش صلاح های هسته ای نیست.

رئیس شورای نهاد فرهنگی ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حمایت از اقتصاد و تولید داخلی و توجه به ظرفیت های ایران اسلامی می تواند در توسعه کشور و نیازمند نبودن به خارجی ها تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ن

 

سخنرانی رئیس شورای نهاد فرهنگی ریاست جمهوری در زنجان

برچسب ها: رهبر انقلاب ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.