انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اهانت به تمام مسلمانان است

امام جمعه سنندج با بیان اینکه انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اهانت به تمام مسلمانان است،گفت: امیدوارم قدس شریف از دست کفار و ظالمان خارج شود.

انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اهانت به تمام مسلمانان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را مأیوس و ناامید کرد.

وی با بیان اینکه انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اهانت به تمام مسلمانان است، بیان کرد: امیدوارم قدس شریف از دست کفار و ظالمان خارج شود و مردم مظلوم فلسطین از ظلم و ستم آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی نجات پیدا کنند.

ماموستا خدایی دربخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اجر و ثواب راز و نیاز در شب‌های قدر افزود: امیدوارم خداوند این توفیق را به مسلمانان بدهد که در شب‌های قدر با خدای خود راز و نیاز کنند و عبادت انجام بدهند.

امام جمعه سنندج با تاکید بر انجام کار‌های خیرخواهانه و دوری از گناه و مال حرام خاطر نشان کرد: مسلمانان به بهترین شیوه از این ایام باقیمانده ماه مبارک رمضان بهره ببرند و به نیازمندان و فقرا کمک کنند.

انتهای پیام/ز

مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، استکبار جهانی را مأیوس و ناامید کردند

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.