وحدت مسلمانان نابودی اسرائیل را به همراه خواهد داشت

بخشدار ریز شهرستان جم گفت: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث قوت قلب مردم فلسطین می‌شود و اتحاد مسلمانان بر علیه دشمنان نابودی اسرائیل جنایتکار را به همراه خواهد داشت.

وحدت مسلمانان نابودی اسرائیل را به همراه خواهد داشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، ناصر ابراهیمی امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ریز اظهار داشت: مردم انقلابی شهر‌های ریز و انارستان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

وی افزود: هر چند امروز هوای بخش ریز بالای ۴۵ درجه سانتی‌گراد بود، اما گرمای هوا مانع حضور مردم در راهپیمایی نشد و اهالی بخش ریز همچون دیگر مسلمانان جهان، بار دیگر از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین حمایت کردند و جنایات اسرائیل را محکوم کردند.

بخشدار ریز بیان کرد: مردم روزه‌دار بخش ریز با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

ابراهیمی با تاکید بر وحدت بین مسلمانان جهان اظهار داشت: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث قوت قلب مردم فلسطین می‌شود و اتحاد مسلمانان بر علیه دشمنان نابودی اسرائیل جنایتکار را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایستادگی مقتدرانه راه و رمز آزادی قدس است افزود: روز قدس به عنوان روز همبستگی امت اسلامی در ۳۹ سال اخیر بوده و مطمئنا خواهد بود و این نشان از آینده‌نگری امام خمینی (ره) بوده است.

انتهای پیام/م

حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث قوت قلب مردم فلسطین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.