در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تولید محتوای آموزشی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان

مدیر پروژه تولید برنامه‌های تلویزیون آموزش و پرورش از تولید محتوای آموزشی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان خبر داد.

تولید محتوای آموزشی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی میان دانش‌آموزانمهدی علی‌اکبرزاده مدیر پروژه تولید برنامه‌های تلویزیون تعاملی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اجرای رسمی این برنامه اظهار کرد: از سال گذشته تولیدات فیلم‌ها و برنامه های آموزشی برای این تلویزیون تعاملی را آغاز کردیم و اکنون روال آزمایشی در حال اجراست.

وی ادامه داد: در این تلویزیون تعاملی برنامه‌هایی برای آشنایی خانواده‌ها با آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی و چگونگی برخورد با مسائل مربوط به نوجوانان مورد توجه قرار گرفته است و در قالب برنامه‌های متفاوت گفت‌وگو محور و توصیه‌ای ارائه می‌شود.

علی‌اکبر زاده با اشاره به اینکه این تلویزیون تعاملی در آینده نزدیک به طور رسمی آغاز به کار می‌کند گفت: اکنون در مرحله آزمایشی برنامه‌هایی که برای مدیران مدارس و مناطق، خانواده‌ها و دانش‌آموزان عمومیت دارد، نمایش داده می‌شود.

مدیر پروژه تولید برنامه‌های تلویزیون تعاملی وزارت آموزش و پرورش افزود: در مرحله نمایش رسمی تلویزیون تعاملی متناسب با نوع مخاطب برنامه‌ها طبقه‌بندی می‌شود و برای هر نوع مخاطب برنامه‌های ویژه آن در نظر گرفته شده است.

علی‌اکبر زاده درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانش آموزان اظهار کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی برنامه‌های متعددی با محوریت دانش‌آموزان داریم تا آنها را از خطرات موجود آگاه کنیم و راهکارهای مقابله با آسیب‌ها همچنین بهره‌مندی از مهارت‌های زندگی آموزش داده شود.

وی گفت: این برنامه با تاکید ویژه وزیر آموزش و پرورش اجرایی شده است و همواره برای تولید محتوای آن از سایر معاونت‌ها نیازسنجی می‌کنیم تا بنابر نیاز جامعه دانش‌آموزی کار انجام شود که در این راستا همکاری‌هایی با مرکز نیروی انسانی،  انجمن اولیا و مربیان و امور مشاوره انجام شده است.

انتهای پیام/

اقدام آموزش و پرورش برای مقابله با آسیب های اجتماعی تهدیدکننده دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.