معاون استاندار کردستان:

مانور ولایت 90 اعلام استراتژی تهدید در برابر تهدید است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: اجرای موفقیت‌آمیز مانور ولایت 90 با حضور مقتدرانه نیروی‌های مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران استراتژی تهدید در برابر تهدید ایران را به گوش کشورهای سلطه‌گر استکباری در جهان رساند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، ایرج حسن‌زاده اظهار داشت: نظام اسلامی با اجرای این مانور عملا به همه یاوه‌گویان عرصه بین‌المللی فهماند که هرگاه قدرتی منافع ملت ایران را مورد تهدید قرار دهد ما نیز با تمام توان منافع آنان را به خطر خواهیم انداخت.
حسن‌زاده ادامه داد: در این رزمایش که در گستره وسیعی از خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و اقیانوس هند به انجام رسید دریادلان نیروی دریایی ارتش با انجام تاکتیک‌های دفاعی و نظامی تحرکات کشتی‌ها و ناوگان نظامی برخی از کشورهای مرتجع در منطقه را مورد ارزیابی قرار دادند.
وی تصریح کرد: انجام دقیق این رزمایش نشان داد که ایران اسلامی توان لازم برای حراست از تمامیت ارضی خود به ویژه تنگه مهم و استراتژیک هرمز را دارد.
حسن‌زاده خاطرنشان کرد: ایران همواره در طول تاریخ و به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از قدرت‌های صلح‌طلب و تاثیرگذار در معادلات منطقه و سطح بین‌الملل بوده و در حل مناقشات منطقه‌ای با اقتدار توان خود را به نمایش گذاشته است.
وی به اقدامات اخیر برخی کشورهای استکباری برای تحریم خرید نفت ایران اشاره کرد و گفت: همه این کشورها باید به این نکته واقف باشند که هر گونه تعرض به منافع ایران عواقب ناگواری را در پی خواهد داشت و در صورت تحریم نفتی ایران ما نیز با بستن تنگه هرمز عملا هرگونه صادرات نفتی و غیر نفتی را از طریق این تنگه ناممکن خواهیم کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان افزود: نتایج این تصمیم‌گیری نابخردانه آنها تنها منافع ایران را مورد تهدید قرار نخواهد داد و در این رابطه منافع بسیاری از کشور در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
وی در پایان حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی را پشتوانه عظیم و بی‌نظیری دانست و گفت: تا زمانی که مردم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و نیز دفاع از ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حضور دارند کوچکترین خدشه‌ای به انقلاب وارد نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.