عابدزاده: بحث یک بازیکن مطرح نیست، موفقیت تیم ملی اهمیت دارد

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بحث یک بازیکن مطرح نیست، بلکه موفقیت تیم ملی ایران اهمیت دارد.

عابدزاده: بحث یک بازیکن مطرح نیست، موفقیت تیم ملی اهمیت داردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امیر عابدزاده در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: اردوی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و اکنون هم در روسیه تمرینات خوبی انجام می دهیم. تنها چهار روز به بازی با مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه زمان باقی مانده است و تمام بازیکنان برای شاد کردن دل مردم هم قسم شده اند‌.

او درمورد اینکه با توجه به رقابت ۳ دروازه بان آماده در اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش بینی می کند کدام دروازه بان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به صورت ثابت بازی کند، گفت: همه بچه ها تمرکزشان را روی موفقیت تیم ملی فوتبال ایران گذاشته اند. اکنون بحث نفر مطرح نیست و بحث کشور و تیم ملی اهمیت دارد. مطمئن باشید هرکسی درون دروازه قرار بگیرد، تلاشش را نه تنها برای ایران بلکه برای موفقیت ۲ دروازه بان دیگر هم انجام می دهد.

عابدزاده خاطرنشان کرد: اقدام های روحی و روانی کی روش سبب شده همه بازیکنان همدل شوند و امیدواریم از سوی مردم هم حمایت شویم تا به بهترین نتایج برسیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه با توجه به سورپرایز کی روش در جام جهانی ۲۰۱۴ و استفاده از علیرضا حقیقی در آن رقابت ها تا چه اندازه به حضورش در ترکیب تیم ملی و زنده کردن خاطرات دوران بازی پدرش در این تیم امیدوار است، اظهار داشت: تفکر تمام بازیکنان اینست که تیم ملی فوتبال ایران موفق باشد اما هرکسی دوست دارد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کرده و به تیم ملی کمک کند. من هم یکی از این بازیکنان هستم. صبح و شب تمرین می کنم و تمام تمرکزم را برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران به کار گرفته ام. با این وجود طبق صلاحدید کارلوس کی روش همیشه بهترین انتخاب ها انجام می شود. ما هم به انتخاب هایش احترام می گذاریم چراکه به او اعتقاد داریم.

انتهای پیام/

اظهارات امیر عابدزاده در حاشیه تمرین تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار