تعداد سهمیه‌های باقی مانده نقل و انتقالاتی استقلال مشخص شد

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال موفق شده تا به اینجای کار ۱۲ بازیکن جدید را در لیست این تیم قرار دهد.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال با توجه به خریدهای جدیدی که انجام داده همچنان در لیست بزرگسالان 2 جای خالی، زیر 23 سه جای خالی و در سهمیه زیر 21 سال 5 جای خالی دارد و در صورت نیاز مجدد می تواند برای جذب بازیکنان برای لیگ هجدهم اقدام کند.

استقلالی ها همچنین برای اینکه شفر برای لیگ هجدهم از لحاظ بازیکن با مشکل مواجه نشود درصدد جذب برخی بازیکنان دیگر در خط حمله، دفاع و در صورت نیاز در خط هافبک نیز خواهند بود.

پس از بررسی های لازم و ارائه لیست شفر در نهایت مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان جدید دست به کار شد و وی در مرحله اول و طی روز های گذشته موفق شد خرید 4 بازیکن بزرگسال را در دستور کار قرار دهد.

مرتضی آقاخان ،فرشاد محمدی مهر ،محمد دانشگر و روح الله باقری چهار بازیکنی هستند که در پست های مهاجم و مدافع بازی می کنند و این بازیکنان در روزهای گذشته قراردادهای خود را استقلالی ها منعقد کردند تا در لیگ هجدهم در لیست شفر قرار بگیرند.

خرید های استقلال در یک نگاه

 توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال جدا از خرید بزرگسالان، لیست سهمیه بازیکنان زیر 21 و 23 ساله را نیز مورد بررسی قرار داد تا با احتساب کلی وی شب گذشته 8 بازیکن دیگر را در لیست استقلال جای داد تا تعداد خرید های استقلال به رقم 12 برسد.

شاهین طاهر خانی، ابوالفضل محمد حسنی، امیر محمد زالی، احمدرضا احمدوند، محمد مهدی طاهری، امیرحسین کارگر، امید سام کن و حیدر علی احمدزاده بازیکنان جوانی هستند که شب گذشته با امضای قرارداد به استقلال پیوستند.

تعداد سهمیه‌های باقی مانده نقل و انتقالاتی استقلال مشخص شد

ضمن اینکه بازیکنان جوانی همچون سینا خادم پور و سجاد آقایی که در پستهای هافبک دفاعی و مهاجم از استقلال به صورت قرضی به تیم های نفت تهران و آلومینیوم اراک رفته بودند به جمع آبی ها بازگشتند تا بتوانند در فصل جدید در صورت صلاح دید شفر به بازی گرفته شوند.

انتهای پیام/

استقلال چند جای خالی در لیست دارد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
آخرین اخبار