معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تعیین تکلیف شورای صنفی دانشگاه تهران در آبان ماه

به نژاد از انتخابات مجدد شورای صنفی دانشگاه تهران در آبان ماه سال جاری و تعیین تکلیف واحدهای باقی مانده خبر داد.

برگزاری مجدد انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران در آبانماه سال جاریحسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در  گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: انتخابات شورای صنفی این دانشگاه در 19 خرداد ماه تشکیل جلسه داد و با برگزاری انتخابات شورای صنفی از 19 واحد دانشگاهی 4 واحد در دانشگاه تهران توانستند به این دوره راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: دانشکده حقوق در مرحله اول به نتیجه لازم نرسید، مرحله دوم به زودی برگزار خواهد شد و تقریبا در چهار واحد انتخابات جدید انجام می شود و چهار واحد دیگر در آبان ماه انتخابات جدید را برگزار می‌کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: شورای صنفی مرکزی دانشگاه تهران با همین هشت واحد آغاز به کار خواهد کرد و این شورا در آبان ماه برنامه خود را برای انتخابات واحد‌های باقیمانده ارائه می کند.

به نژاد تصریح کرد: انتخابات شورای صنفی دانشکده فنی هم به حد نصاب نرسید و زمانی که تعداد به حد نصاب نرسیده باشد لانتخابات قانونی نیست و باید مجددا برگزار شود.

وی یادآورشد: شورای صنفی دانشگاه تهران مجددا در آبان ماه سال جاری برای باقیمانده واحدهای دانشگاهی انتخابات برگزار می کند.

انتهای پیام/

برگزاری انتخابات مجدد شورای صنفی دانشگاه تهران در آبان ماه سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار