با هدف بهبود تردد شهروندان صورت گرفت :

سنگ فرش 4395 متر مربع از پیاده روهای معابر منطقه 18 تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداري منطقه 18 گفت: به منظور تسهیل در تردد افراد سالمند ، معلول و روشندل و افزایش سیمای بصری معابر ، طی هفته جاری 4 هزار و 395 متر مربع از پیاده روهای معابر محله هاي 16 گانه منطقه 18 تهران سنگ فرش شد .


شهرام باقری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود : به همت اکیپ های اجرائی این حوزه طی این عملیات پیاده روهای معابر و خیابان هائی نظیر شهدای دانش آموز ، یاران ، بزرگراه آیت ا... سعیدی ، بلوار مدائن ، امام زمان (عج) ، الغدیر جنوبی ، میرزائی ، زندیه ، 15 متری سوم جنوبی ، ساراول و بوستانهای انرژی و شهید انتظاری بطول 4 هزار و 395 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال سنگ فرش شد تا علاوه بر افزایش سیمای بصری معابر ، افراد سالمند ، معلول و روشندل به آسانی از این معابر تردد كنند.
معاون فنی و عمرانی شهرداري منطقه 18 همچنین از صدور تعداد 164 مجوز حفاری برای شرکتهای خدماتی آب ، برق ، گاز و مخابرات طی ماه جاری خبر داد و اظهار داشت : به منظور خدمات دهی شرکت های خدماتی آب ، برق ، گاز و مخابرات به شهروندان ، طی ماه جاری در يك هزار و 365 متر از معابر حفاری انجام که تا کنون روکش آسفالت 70 درصد از نوارهای به جا مانده از این عملیات مرمت و بهسازی شد.
بافري خاطرنشان كرد: صدور تعداد 164 مجوز حفاری طی ماه جاری مبلغی بالغ بر 597 میلیون ریال در آمد در پی داشته است. /ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار