ماجرای سوراخ‌های سقف ورزشگاه آزادی و لیگ ملت‌های والیبال

در حالی سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی میزبان لیگ ملت‌های والیبال است که این سالن هنوز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان، سقف سالن مجموعه ورزشی آزادی دچار مشکلاتی است که نگرانی‌هایی را در مورد میزبانی ایران در دیدار‌های  لیگ ملت‌های والیبال بوجود آورده است.

ماجرای سوراخ‌های سقف ورزشگاه آزادی و لیگ ملت‌های والیبال

گفته می‌شود بخش‌هایی از سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی محل میزبانی هفته پنجم لیگ جهانی والیبال با مشکلات عدیده‌ای روبرو است و در صورت بارش باران سقف چکه خواهد کرد و این در رویداد بزرگی که در پیش داریم می‌تواند یک نمره منفی برای میزبانی ایران باشد.

مشکلات کفپوش و سرویس بهداشتی اگر چه در روز‌های اخیر تا حدود زیادی رفع شده است، اما به نظر می‌رسد با زمان کمی که تا شروع این دیدار‌ها باقی مانده باید دعا کنیم باران نبارد، که برخلاف میل باطنی مان است.

مسئولان برگزاری رقابت‌ها و مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی البته این موضوع را زیاد حاد نمی‌دانند و اظهارات متفاوتی نسبت به شایعات اخیر دارند.

ماجرای سوراخ‌های سقف ورزشگاه آزادی و لیگ ملت‌های والیبال

محمودی فر: بخش‌هایی از سقف دچار مشکل است، اما اتفاقی نمی‌افتد

ناصرمحمودی فر درباره آخرین وضعیت سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران در آستانه آغاز هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال بیان کرد: پروژه عمرانی ورزشگاه آزادی به ویژه بازسازی و تجهیز سالن ۱۲ هزار نفری به تازگی آغاز شده است و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد. قرار است تا زمان شروع این مسابقات اقدام‌های مربوط به تجهیز سالن تمام شود.

مدیر ورزشگاه آزادی ادامه داد: مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در سطح بین المللی برگزار می‌شود و باید سالن مجهزی هم برای میزبانی آن مسابقات فراهم کنیم. کار تجهیز کفپوش سالن ۱۲ هزار نفری تا ۲ روز دیگر به اتمام می‌رسد. امور مربوط به نقاشی و بازسازی دیوار‌های سالن، تغییر و تحول در بخش‌های خدماتی و سرویس‌های بهداشتی، امکانات مربوط به میزبانی از میهمان‌های خارجی انجام شده است.

او درمورد آسفالت نشدن سقف سالن ۱۲ هزار نفری گفت: سقف سالن همین الان هم مشکل خاصی ندارد، اما زمانی که به بحث آسفالت قسمت‌های مختلف مجموعه آزادی رسیدیم، سقف سالن ۱۲ هزار نفری را هم در اولویت قرار می‌دهیم. البته تنها آسفالت بخشی از سقف سالن ایراد دارد که این مشکلات هم به زودی رفع می‌شود.

محمودی فر درباره تمهیدات مسئولان ورزشگاه آزادی در صورت قطعی شدن بحث ورود بانوان به سالن ۱۲ هزار نفری برای تماشای بازی‌های تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها اظهار داشت: بحث ورود بانوان را باید از مسئولان فدراسیون والیبال پیگیری کنید، اما با توجه به بین المللی بودن رقابت‌های لیگ ملت ها، طبق توافق با فدراسیون تمهیدات لازم را برای استقرار بانوان در سالن ۱۲ هزار نفری در نظر گرفته ایم و اگر این امر قطعی شود این تمهیدات را اجرا می‌کنیم.

او درمورد هزینه تجهیز سالن ۱۲ هزار نفری بیان کرد: برای تجهیز این سالن از لحاظ هزینه مشکلی نداریم و هزینه‌های لازم برای بازسازی که رقم معقولی بود تامین شده است. اکنون مشغول آماده سازی سالن هستیم و تامین اعتبار هم صورت گرفته است، اما برای پروژه عمرانی مجموعه آزادی منتظر اعلام رقم از سوی پیمانکار هستیم. تجهیز بالکن و سقف سالن ۱۲ هزار نفری هم در پروژه کلی مجموعه پیش بینی کرده ایم. البته نواقص سقف و بالکن سالن ارتباطی با بازی‌های لیگ ملت‌ها ندارد و این مسابقات به بهترین شکل برگزار می‌شود.

محمودی فر درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اظهارات محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره ناچیز بودن هزینه ۱۰۰ میلیونی برای اعزام نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آیا بهتر نبود همین مبلغ ناچیز صرف پروژه عمرانی مجموعه آزادی می‌شد، جواب داد: برای تجهیز سالن ۱۲ هزار نفری هزینه‌های لازم انجام شده است و ۱۰۰ میلیون هم برای تکمیل پروژه عمرانی مجموعه آزادی مبلغ ناچیزی است.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره اقدام‌های مسئولان این مجموعه برای تجهیز ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری تصریح کرد: عملیات بهسازی ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری از ابتدای خرداد آغاز شده است. بحث رختکن‌ها و سالن خبرنگاران در اولویت بود و امید داریم تا زمان دیدار سوپرجام فوتبال ایران و در نهایت تا نخستین هفته لیگ برتر این نواقص هم رفع شود.

ماجرای سوراخ‌های سقف ورزشگاه آزادی و لیگ ملت‌های والیبال

یزدان پناه: مسئولان مجموعه اعلام کردندمشکلی نیست و سالن برای مسابقات استاندارد است

مسعود یزدان پناه، مدیرفنی برگزاری هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال، موضوع خرابى سقف سالن ١٢هزار نفرى ورزشگاه آزادى را تکذیب کرد و گفت: سقف و دیگر قسمت‌های این سالن که میزبانی هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال را بر عهده دارد، از سوی مسئولان مجموعه تایید شده است و مدیر سالن ۱۲هزارنفری در جلسه‌ای که با ما داشت عنون کرد که همه شرایط استاندارد است.

وی به وضعیت بازسازی سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: تمام سرویس‌های بهداشتی این سالن از چند روز قبل در حال تعمیر و بازسازی است و پیش از حضور نمایندگان فدراسیون جهانی والیبال و چک کردن وضعیت سالن، به طور کامل آماده خواهد شد.

یزدان پناه افزود: خود مجموعه شرایط سالن را استاندارد عنوان کرده‌اند و مشکلات سقف سالن نیز برطرف شده و به هیچ وجه در زمان بارندگی شاهد چکه کردن آب نخواهیم بود. اتفاقا اولین مشکلی که در سالن ۱۲ هزارنفری وجود داشت و تعمیر شد همین سقف بود که در حال حاضر مشکلی ندارد.

مدیر فنی برگزاری هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال در ادامه خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی به کشور‌های میزبان ابلاغیه ارسال کرده است و شرایط استاندارد را در وضعیت سالن برگزاری مسابقات، تعریف کرده است. شرایطی از منظر رنگ کفپوش، نور سالن، دمای هوا، جایگاه تماشاگران، جایگاه عکاسان و؛ که ما موظفیم همه این عوامل را در حد استاندارد رعایت کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مسئولان برگزاری هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال درباره آخرین وضعیت سالن ۱۲ هزار نفری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
واقعا چه باید گفت
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۲۲:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
آقايان تشريف نبرند روسيه نفري سي ميليون هزينه كنند از جيب دولت اين خرابيها را اصلاح كنند مثل سالن واليبال
Iran (Islamic Republic of)
تیمار
۱۹:۱۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
واقعا خجالت آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
تماشگران خانم را به ورزشگاه راه می دهند؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۴۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
انشالله قهرمانی تیم ملی ایران
Iran (Islamic Republic of)
مهندس
۱۳:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
خب بدن ارومیه میزبانی کنه, هم ورزشگاه بزرگه هم تماشاگرا زیاده
آخرین اخبار