با مخترعین ایرانی؛

وضعیت درسی دانش‌آموزان را از طریق استارت‌آپ‌ها پیگری کنید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی نرم‌افزاری شده است که به کمک آن اولیا و مدیران مدرسه می‌تواند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

وضعیت درسی دانش‌آموزان را از طریق استارت‌آپ‌ها پیگری کنیدبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های استارت‌آپ‌ها بپردازد.

امروزه مدارس هوشمند شده‌اند و تمام فعالیت‌ آن‌ها در سامانه‌های مخصوص انجام می‌گیرد و از طریق این سامانه‌ها معلمان و اولیای مدارس با یکدیگر ارتباطی نزدیکتر و تعاملی سازنده‌تر برقرار می‌کنند.

یکی از استارت‌آپ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده‌ است که از طریق آن معاونان، مدیر مدرسه، دبیران، اولیا و دانش‌آموزان با یکدیگر ارتباط نزدیکی را برقرار می‌کنند.

ارتباط نزدیک میان اولیا و مربیان در استارت‌آپ‌ها

 مدیر مدرسه برای نظارت دقیق و لحظه به لحظه از عملکرد هر یک از دانش‌آموزان و ارزیابی  وضعیت کلاس‌های درس می‌تواند از این سامانه استفاده کند همچنین معاونان برای ثبت نکات انضباطی دانش‌آموزان و دبیران برای به دست آوردن اطلاعات درسی و تجلیل از دانش‌آموز در کلاس درس از این سامانه دانش‌بنیان استفاده می‌کنند.

هر یک از اولیا باید بتوانند وضعیت درسی و انضباطی فرزند خود را لحظه به لحظه چک کنند که این استارت‌آپ فضایی را برای این دسترسی والدین به وجود آورده است.

عملکرد آسان دسترسی سریع و امکان ارتباط نزدیک در هر ساعت از شبانه‌روز از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار است همچنین در صورت غیبت و یا تأخیر دانش‌آموزان اولیا و مدیران مدرسه می‌تواند در این سامانه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار