حسینی: بازی مقابل مراکش فینال است

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار مقابل مراکش فینال است و اگر بتوانیم در بازی نخست پیروز شویم، راهی برای صعود به مرحله دوم روی ما گشوده خواهد شد.

حسینی: بازی مقابل مراکش فینال استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا خدا را شکر می‌کنم که در جمع ۲۳ بازیکن پایانی ایران برای حضور در جام جهانی هستم و پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخاری است که نصیب من شده است. شرایط تیم ملی خیلی خوب است و تمرینات پرفشاری را انجام می‌دهیم و از تمرینات و آنالیز‌های تیم‌های حریف اطلاع کامل داریم و خداراشکر همه چیز (زمین و امکانات) فراهم است و امیدوارم در بازی نخست مقابل مراکش بهترین نتیجه را بگیریم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: دیدار مقابل مراکش فینال است و اگر بتوانیم در بازی نخست پیروز شویم، راهی برای صعود به مرحله دوم روی ما گشوده خواهد شد و تمام تمرکزمان روی این بازی است و از مردم هم خواهش می‌کنم که این مسابقه را جدی بگیرند، هر چند کار سختی است و تمام مهره‌های این تیم در اروپا بازی می‌کنند و اگر این بازی را ببریم، همه چیز هموار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مظاهری: مردم ایران منتظر سوپرایز خوبی در جام جهانی باشند

زشت‌ترین و زیباترین لباس‌های ایران در جام جهانی+ عکس

نام آزمون در بین پدیده‌های جام جهانی ۲۰۱۸

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

اظهارات مدافع تیم ملی ایران درباره جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار