ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

قانون جذب، درخواست از کائنات، تفکر مثبت و ... این‌ها همگی جزء قوانین موفقیت و خوشبختی محسوب می‌شود که برای خود راهکار‌ها و قوانین خاص خودش را دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛قانون جذب، درخواست از کائنات، تفکر مثبت و ... این‌ها همگی جزء قوانین موفقیت و خوشبختی محسوب می‌شود که برای خود راهکار‌ها و قوانین خاص خودش را دارد.

شاید شنیده باشید هر چیزی که در زندگی شما وجود دارد از خوب یا بد ساخته ذهن و جذب خودتان است، بدین معنا که شما اگر به موضوعات مثبت و خوب فکر کنید و آن‌ها را طلب کنید همان‌ها بر سر راهتان قرار گرفته و اگر منفی بافی هم کنید مدام در چاه و چاله اید.

باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب شما را با انرژی‌های درونیتان و بخصوص قانون جذب و رسیدن به خواسته هایتان آشنا کند، پس با ما همراه باشید.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

قانون جذب چیست؟

براساس قانون جذب اتفاقات مثبت یا منفی به این دلیل در زندگی شما رخ می‌دهند که به سمت‌تان جذب شده‌اند.

در واقع، خود شما آن‌ها را به زندگی‌تان دعوت کرده‌اید.


بیشتر بدانید:چطورهمیشه بخندیم؟! / ترفند‌های خندیدن! 


روانشناسان، متفکران عصر جدید و رهبران مذهبی سال‌های متمادی است که حول مسئله " قانون جذب" صحبت می‌کنند، اما در واقع این قانون پس از انتشار کتاب "راز" در سال ۲۰۰۶ محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت.

قانون جذب بسادگی در این جمله خلاصه می‌شود:

"ما هر آنچه را که به آن فکر کرده، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم. "

باور کنید یا نکنید، امروزه پژوهش‌های علمی ثابت کرده که افکار مثبت، زندگی ما را تحت تأثیر همه جانبه خود قرار می‌دهند.

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

ما از قانون جذب انتظار داریم که به آرزو‌های ما جامه عمل بپوشاند و خواسته‌های درونی ما را محقق سازد.

مثلاً از قانون جذب خانه‌ای زیبا می‌خواهیم، اما این خانه از چه ساخته می‌شود؟ معلوم است از آجر، سیمان؛ آهن و خاک و سنگ! اما این مصالح از کجا تأمین می‌شوند؟ بازهم جواب معلوم است، از جایی همین دوروبرها!

به گمان بسیاری از افراد، قانون جذب پدیده‌ای جادویی است که از هیچ کجا آباد آرزو‌های ما را فراهم می‌کند. درحالی‌که هیچ جادویی در کار نیست و قانون جذب آرزوهایمان را با داشته‌های اطرافمان فراهم می‌سازد. شما اسباب فراهم ساختن آرزوی دیگری و حتی همان آرزوی او می‌شوید و او نیز هم‌زمان آرزوی شما خواهد شد.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

عامل جادویی شدن قانون جذب، همان دست نامرئی، اما توانمندی است که دروتخته را باهم جور می‌کند و پیوسته در حال چیدن اجزای مختلف هستی در کنار هم است. با دقیق شدن در این نکته، دیگر گله و شکایتی نخواهیم کرد که چرا همکار بغل‌دستی‌مان فردی اخموست، همسایه‌مان آن‌گونه رفتار می‌کند یا حتی رئیسمان شخصی بداخلاق است.

این افراد همان آرزو‌های ما تا به امروز هستند. ما نیز در این لحظه، همان فردی هستیم که آن‌ها دقیقاً آرزوی بودن در کنارش را داشته‌اند!

این‌گونه نیست که قانون جذب برای بعضی افراد عمل کند و برای برخی دیگر که به آن باور ندارند، کارایی نداشته باشد. جذب یک قانون معنوی جهانی است که در هر زمان و مکان کاربرد دارد؛ مثل قانون جاذبه.


بیشتر بخوانید: چرا قانون جذب را به خوبی اجرا کرده اید اما هنوز به هدفتان نرسیده اید؟ 


اگر رئیس نالایقی بالای سر کارمندانی مظلوم سبز شده و بازور و غرور پیش می‌رود، بی‌شک آن کارمند جواب آرزوی تا به امروز این رئیس بوده و این رئیس پاسخ خواسته درونی آن کارمندان. البته این دلیل نمی‌شود که همیشه فردی مستبد را به‌عنوان مدیر بپذیریم، با این توجیه که خواست کائنات چنین بوده است؛ خیر، کائنات این اتفاق را ایجاد کرده، چون خواسته ما تا به امروز، از کائنات چنین فرد مستبدی بوده است. اما اگر او را نمی‌پسندی، در همین لحظه خواسته‌ات را تغییر بده. مطمئن باش همه‌چیز دگرگون می‌شود.

شاید مدیر شرکتی چند کارمند نمونه، منظم و بی‌همتا نصیبش شود. در این حالت، معاون شرکت نباید تصور کند که با رفتن مدیر می‌تواند این کارمندان را در اختیار بگیرد. این کارمندان آرزوی آن مدیر هستند و مدیر هم‌آرزوی کارمندان. وقتی یکی از این‌ها از میان برود آن دیگری هم از بین خواهد رفت.

درنتیجه، هیچ‌کس حق ندارد درباره آنچه اکنون نصیبش شده است از کائنات گله‌مند باشد.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

اگر بچه بی‌ادب و ناسپاسی نصیبت شده یا در محله‌ای زندگی می‌کنی که احساس خوبی به تو منتقل نمی‌کند، آرزویت را عوض کن! از کودک خود ادب و سپاس بطلب و محله‌ات را تغییر بده. وقتی سکوت می‌کنی و معتقدی که سکوت علامت رضایتمندی است. این رضایتمندی بلافاصله به کائنات می‌گوید: اگر دنیای من همین‌طور باشد، اشکالی ندارد؛ و بدیهی است که کائنات هم دنیای تو را همین‌گونه که هست برایت نگه می‌دارد.


بیشتر بدانید: ریشه روانشناسی "چقدر اين فرد به نظرم آشناست" 


آنچه اکنون در اطراف توست چیزی نیست جز آنچه تا به امروز خواسته بودی. اگر آن را نمی‌پسندی و دوستش نداری، تنها کافی است که آرزوی خود را عوض کنی. اما اگر آرزویت را عوض نکردی، دیگر انتظار معجزه از قانون جذب را نداشته باش.

یازده راهی که "قانون جذب" می‌تواند زندگی شما را بهبود بخشد

۱- شما اتفاقات خوب یا بد را براساس تفکراتتان تجربه می‌کنید:

"کسی که همیشه در مورد بیماری صحبت می‌کند، بیمار می‌شود و کسی که به طور مداوم در مورد رفاه صحبت کند، در رفاه و آسایش به سر خواهد برد. " استر و جری هیکس در این کتاب اشاره می‌کنند که "شما همه‌ی این‌ها را براساس تفکرات تان جذب می‌کنید. " با تمرکز بر روی چیزی، باعث می‌شوید آن مسئله برایتان اتفاق افتد.

۲- شما با فکر کردن به چیزی آن را به سمت خود جذب می‌کنید، حتی اگر آن را نخواهید:

بر اساس این کتاب "شما با فکر کردن به چیزی از طریق قانون جذب، آن را بزرگ و بزرگتر و قویترخواهید کرد. " بنابراین سعی کنید افکار خود را مثبت نگه دارید.


بیشتر بدانید: ۷ حقیقت جالب روانشناسی در مورد چهره تان که از آن‌ها خبر ندارید 


۳- هر چه بیشتر بر روی مسئله‌ای تمرکز کنید، قویتر می‌گردد:

مورد مذکور این قابلیت را به شما می‌دهد که حقیقت زندگی خود را با افکارتان ساخته و مسائلی که دوست داشته تجربه کنید، روزی به آنان دست خواهید یافت. شما با نگرانی‌های خود باعث می‌شوید اتفاقات بدی برایتان رخ دهد.

۴- بهتر است به احساسات خود اعتماد کنید تا آن که بیش از حد به تصمیماتتان فکر کنید:

به بیان دیگر: به ندای قلب خود گوش فرا دهید. به جای فکر بیش از حد به انتخابهایتان اجازه دهید احساساتتان، شما را به سمت درست هدایت کند. با این کار زندگی رضایتمندانه تری را تجربه خواهید کرد.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

۵- شما با تفکر مثبت خود می‌توانید باعث گردید اتفاقات خوب با سرعت بیشتری برایتان رقم خورد:

برادران هیکس در این کتاب می‌نویسند: "خواستن و تمایل" شامل تمرکز به یک موضوع آن هم به صورت کاملأ مثبت می‌باشد. وقتی که به موضوعی با دقت نظر کامل به گونه‌ای مثبت می‌نگرید، آن مسئله بسرعت برایتان به وقوع خواهد پیوست... شک نکنید. "

۶- برای ایجاد یک تغییر، باید به مسائل آن گونه که آرزو دارید باشند، بنگرید نه آن گونه که در واقع هستند:

این رازی است که تنها افراد موفق می‌دانند و در کتاب‌های علمی با عنوان "تجسم دیداری" از آن یاد می‌شود. مایکل فلپس هر شب قبل از خواب خود را برنده تجسم می‌کرد. همان گونه که می‌بینید وی در حال حاضر پرافتخارترین قهرمان تاریخ بازی‌های المپیک و دارنده ۲۲ مدال شنا است. در این کتاب می‌خوانید: "به منظور تأثیر هر چه بیشترِ تفکرات مثبت بر روی اتفاقات، بایستی نادیده بگیرید که چه کار‌های دشواری هستند- و هم چنین به این که دیگران شما را چگونه می‌بینند کاملاً بی توجه باشید؛ و تنها تمام تمرکز خود را حول این محور بگنجانید که دوست دارید چه اتفاقاتی برایتان به وقوع بپیوندند.

۷- شما می‌توانید قدرت مغناطیسی جذب اتفاقات خوب خود را با اختصاص دادن زمان روزانه به "افکار قدرتمند" افزایش دهید:

۱۵ دقیقه از روزتان را به طور جدی به فکر کردن در مورد اهداف، رؤیاهایتان و آن چه از زندگی می‌خواهید اختصاص دهید. برادران هیکس می‌گویند این عمل شانس شما را برای رسیدن به موفقیت بسیار افزایش می‌دهد.

۸- موفقیت یک منبع تمام نشدنی است. هر کس می‌تواند از آن بهره برد:

فراموش نکنید که موفقیت دیگران، موفقیت شما را محدود نمی‌کند. از آن طرف براساس آنچه که در کتاب نوشته شده، شما با جذب موفقیت، موفقیت دیگران را محدود نخواهید کرد.

۹- به خودتان اجازه ندهید در ناامیدی‌ها غرق شوید:

ناامیدی تنها باعث جذب اتفاقاتی است که ناراحتی شما را بیشتر خواهند کرد و تنها نشانه آن است که شما به هدفی که در زندگی آرزویش را داشته اید، نرسیده اید؛ بنابراین به جای حسرت خوردن برای از دست دادن آرزوهایتان، تنها به آنچه دوست دارید و می‌خواهید، فکر کنید.


بیشتر بخوانید: با این تست روانشناسی جالب شخصیت تان را محک بزنید+ تصاویر


۱۰- از تماشای برنامه‌های تلویزیونی همانند جنایت و بیماری که انرژی‌های منفی را به شما منتقل می‌کنند، اجتناب کنید:

با دیدن این برنامه‌ها تنها موجب می‌گردید به آنان بیشتر فکر کرده و شانس اتفاق افتادنشان را افزایش دهید. باز هم یادآوری می‌کنیم که: "با توجه شما به هر چیزی، آن مورد بیشتر و بیشتر به سمت شما کشیده می‌شود. "

۱۱- بدانید اگر روابط تان با دیگران بد است، تنها خودتان موجب آن گشته اید:

توجه به مسائل منفی هم، چون گرفتن انتقام می‌تواند موجب ویرانی روابط شخصیتان باشد. با این ذهنیت که "هیچ چیز به وقوع نخواهد پیوست مگر آن که شخصاً آن را جذب کرده باشید"، می‌توانید از روابط بد با همسر و بستگان تان رهایی یابید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
سوین
۱۴:۳۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
واقعاً عالی بود ومن هرچی که خوندم بعضی از چیز هاش راست بود و من هم احساس کردم ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
Ehsan
۲۱:۱۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
دوستان یادتون باشه اول با چیزای آسون شروع کنید!
مثلا من یک سکه ۵۰۰ تومانی رو تصور کردم (البته با ویژگی هایی که با بقیه سکه ها فرق داشته باشه مثلا برای سال ۱۳۹۳ باشه) و خیلی راحت بدست آوردم. الان واقعا خوشحالم و دارم چیز های جدید جذب میکنم.
این کار باعث میشه باور شما در مورد قانون جذب راسخ تر بشه.
البته یادتون باشه که یک چیزی نخواین که تو کل دنیا سابقه نداشته.
امیدوارم مثل من موفق بشید
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۸:۴۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
سلام.ببخشید یه سوال داشتم.من ۱۳سالمه، در آینده می خواهم بازیگر بشم و هروز به یه همچین موقعیتی فکر می کنم و مطمئن هستم که میرسم به این هدف ام.می خواستم بدونم وقتی توی تلویزیون بازیگرانی که موفق نیستند و معروف نیستند یا پر افتخار نیستند رو نشون میده انرژی منفی می گیرم و به سرعت کانال رو عوض میکنم . چون به این فکر می کنم که اینها نتوانستند پس من هم نمی توانم . یا مثلاً هرجا در باره بازیگرانی که موفق نیستند می شنوم سریع از اونجا دور می شم . ای کارم چیزه خوبیه یا بد ؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۳۶ ۰۹ دی ۱۳۹۹
عالی بود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Key1 Abdan
۰۱:۲۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سلام،چند سال هست که به خیلی چیزها فکر میکنم از جمله اشخاص،یه مدت به هرکس که فکر میکنم چندروز بعد یعنی کمتر از ۲۰ روز اون شخص رو یا میبینم یا زنگ میزنه،در بعضی مواقع باعث رابطه دوستی میشه.این موضوع باعث شد که در موردش تحقیق کنم و به این نتیجه رسیدم که همه این اتفاقات مربوط به قانون جذبه.ممنونم از مقاله خوبتون .اگه کامل ترش کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۰:۳۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
با سلام
دوستانی که می خوان قانون جذب رو واقعاَ بشناسند اول از همه باید خودت رو بشناسی تا خدا رو بشناسی - بعد خودکار می تونی به قانون جذب پی ببری
Iran (Islamic Republic of)
مهلا
۱۶:۳۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
سلام من توانستم به تمام چیزهایی فکر میکنم را جذب کنم و یه عالمه جذب دیگه دارم و مطمعن که خیلی زود اینارو هم جذب میکنم
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۳:۲۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
مطلب خیلی خوبی بود، ممنون بابت اشتراک گذاری و خیلی مهمه که یاد بگیریم برای تغییر رفتار های خودمون با این قانون صبر داشته باشیم و عجله نداشته باشیم یک روزه همه چیز تغییر کنه! مثلا شخصیتی که الان داریم ممکنه 17 ساله داشته باشیم اون رو و برای تغییر این شخصیت 17 ساله نباید انتظار داشته باشیم یک هفته کافی باشه! حداقل یک سال تلاش کنیم. درکل خیلی ممنون مطلب خوبی بود، از مطالب کوین یار هم میتونید برای بهتر یاد گرفتن این موضوع استفاده کیند.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
این بر نامتون عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ساناز نقدی
۱۲:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
هر روز به مدیریت دبیرستان فکر میکنم و امیدوارم یه روزی در اینده نزدیک مدیر دبیرستان بشم
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۲:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
من میخوام سوالای کنکور برام راحت باشه و روز کنکور با تمام آرامش و احساس رضابت به سوالات جواب بدم در حدی که خودم تعجب کنم..
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۰۰:۴۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
من الان ۳ ساله قانون جذبو میشناسم.
خیلیم تمرین کردم اما نمیشه که نمیشه.
به هدفام نمیرسم.
Iran (Islamic Republic of)
ض
۱۶:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
خوب است ما که مسلمانیم به قرآن رجوع کنیم که تمام قوانین هستی در اون کتاب نوشته شده. "ما صد در صد مختار نیستیم"
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۱۰:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۹
عالی بود من امتحان کروم چن بارولی چون بازتواون داه شکست
خوردم ناامید شدم ولی الان باخوندن اینها قلبم دوباره شروع به زدن کرده وهیجوقت ناامیدنمیشم ومطمعنم که به خواستم میرسم بایاریه خدا
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۲۱:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من دانشجوی پزشکی شهر خودمونم‌ . و کلی هم خاستگار دارم
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۱:۳۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینایی که نوشتن ماشین گرون دارن و ... آرزوشون و اینجا نوشتن که در آینده اینجوری بشه . و یا بچه پولدارن که با یک هفته پول جمع کردن میتونن ماشین بخرن
Iran (Islamic Republic of)
ali asghar
۱۰:۱۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
من تاهمین امروز که ۹فروردین۹۹هستش نمیدونستم قانون جذب چیه تاکه امروز دارم تحقیق میکنم و این مطلبو خوندم..من از بچگی به یه ماشین فکرمیکردم که به سن قانونی که رسیدم حتما بخرم البته با پشتکاری که خودم داشتم و فقط به فکرماشین بودم سه سال پیش تو سن۱۹سالگی موفق شدم..میخوام بگم این یه واقعیته که به هرچی فک کنی همون میشه البته باید براش بجنگی ن اینکه جای خودت بشینی بگی اره من بهش میرسم و نمیخواد دنبال این مطالب باشید دوستان..یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۶:۴۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
خوش به حالت من که نمیتونم از این قانون نتیجه بگیرم.
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۰:۴۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
من فقط نمیتونم بفهمم معصومین ما با اون همه عبادت و روح پاک و خیر خواهی چطور اون حوادث وحشتناک رو به خودشون جذب کردن؟برای مثال فرق شکافته حضرت علی،پهلوی شکسته حضرت فاطمه،سربریده امام حسین و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
ببخشید معصومین ما با این حوادث برای خود افتخار و احترام جذب کردن که هنوز هم همه ائمه رو به یاد میارن و خیلی ها حاضر هستند به خاطر اونها هر کاری بکنند ، این چیزیه که نصیب هر کسی نمیشه ،خیلی ها از دنیا میرن وبعد از مدت کوتاهی به دار فراموشی سپرده میشن
Iran (Islamic Republic of)
negin
۱۱:۳۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
من در تهران زندگی میکنم.شوهرم کارخانه قطعات ماشین داره.یه خونه ۴۰۰متری با حیاط۵۰۰متری داریم.من لکسوس شاسی دار و شوهرم پورش داره زندگی اروم و خوبی داریم سفرهای زیادی میریم مدام به خانوادم میرسم حدودا ماهی۱۰۰میلیون به حسابم ریخته میشه خودمم شرکت مدلینگ دارم و تو کارم موفقم
Iran (Islamic Republic of)
زمان
۱۳:۰۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام خوشحال شدیم ماشین باکلاس زندگی خوب
Iran (Islamic Republic of)
SAHAR
۱۰:۱۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
من 29 سالمه و تا حالا خواستگار نداشتم میخوام با استفاده از قانون جذب ازدواج کنم تو کوتاهترین زمان ممکن آیا میشه؟ لطفا برام دعا کنین یکی بیاد خواستگاریم که آدم خوبی باشه مهربون باشه و خوشبخت بشم باهاش.دختری از تبار بلوچستان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
لطفا عجله نداشته باشید عجله خودش باعث حالات منفی در شما می شه بجاش امیدوار باشید و منتظر در زمان درست اتفاق درست پیش میاد..می تونید همسر آیندتون رو اونجور که دوست دارید تصور کنید..
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی
۱۶:۴۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام بله شک نکنید که این اتفاق خواهد افتاد من هم واستون دعا میکنم که به کیس دلخاهتون برسید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۳۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
سلام،کاملا درسته در دین ما هم میشه پیداش کرد این که بدی دیگران رو جایی نگین،غیبت نکنین،تهمت نزنین،اعجاز در گفتن الحمدلله
دین رو درست به کار ببریم همیشه بهترینیم
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۲۱:۳۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
ببخشید میشه با استفاده از قانون خودتو زیبا ترین دختر بکنی یا جذاب تربن
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی
۱۶:۴۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بله قانون جذب بهترین راهکار و شاه کلید تمام کارهاست
Iran (Islamic Republic of)
ستاره اصلانی
۱۹:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
خوب با قانون جذب چطوری عشق از دست رفته رو ترمیم کنیم وباز برش گردونیم
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۳:۵۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
سلام من حدودا دو ساله از این قانون باخبر شدم و سعی کردم در همه موقعیت هام ازش استفاده کنم و واقعا ب طرز معجزه اسایی هر چیزی ک تو فکرم بوده ب طرز کاملا جالب برام براحتی اتفاق افتاده امیدوارم دوستان هم بتونن این موضوع و باور و ازش استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۰:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام میشه راهکارتو به منم بگی
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی
۱۶:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسیار عالی انشالله همیشه دنیا به وفق مرادتون بچرخه
Iran (Islamic Republic of)
الینا
۲۳:۳۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
سلام
من میتونم با قانون جذب رنگ چشمام رو از قهوه ای معمولی به ابی تغییر بدم؟
ویا میتونم با این قانون خال های صورتم رو از بین ببرم؟

خیلی ممنون میشم جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
وااااای ترکیدم از خنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
من واقعا به قانون جذب اعتماد دارم و مطمئنم که همیشه در کارهایم موفق خواهم شد
Iran (Islamic Republic of)
123
۱۱:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
قانون جذب واقعی و در افکار ما هستش همیشه هر چیزی که در پس زمینه ذهن ما هست اتفاق می افته مثبت فکر کنید تا مشکلات حل شود و موفق شوید . این واقعیت زندگی است اگر افکار منفی داشته باشید همان به شما بر می گردد .
Iran (Islamic Republic of)
عبداله زاد
۱۷:۴۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
عالی بود اما ای کاش ادم اونقدر پیشرفت میکرد تا میتونست نصبت به افراد منفی ک با تفکرات صابقش به وجود اورده بی توجه میشد تا بتونه راحت به خاسته های الانش برسه
United States of America
فاطمه
۱۲:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
واقعا فکر انسان و قدرت ذهنش خیلی جادوییه از خداوند بابت این نعمت بی‌نظیر باید کمال تشکر را داشت .ممنونم از مطلب خوبتون .
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم
۱۶:۲۴ ۱۲ تير ۱۳۹۸
معلومه شما پولدارا و مرفهان
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۵۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
من با فرد مورد علاقه ام که یه جنتلمن به تمام معناست ازدواج کردم خیلی خوشبختیم ۴ تا هم بچه داریم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۵ ۳۰ تير ۱۳۹۸
برا منم دعا کن ک با فرد مورد علاقه ام ازدواج کنم
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۰۰:۴۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
از ته قلبم براتون خوشحالم و امیدوارم این خوشبختی شما برای همه دوستان اتفاق بیافتد.
خوشبختیتون مستدام
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۰:۱۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
خیلی خیلی خوشحالم که با یک مرد واقعی ازدواج کردید . دعا کنید ما و بقیه دخترها هم مرد رویاهامون سر راهمون قرار بگیره و ازدواج کنیم .
من سه هفته قبل اون کسی که تو رویاهام بود و ماه ها در موردش فکر کرده بودم و نوشته بودم سر راهم قرار گرفت ولی متاسفانه دو مورد من ننوشته بودم و برام مهم بود و روش حساس بودم چون روش حساس بودم اون مرد هم دقیق همینا داشت خیلی بهم ریختم از همان موقعه تا الان خیلی بهم ریختم ولی امروز دوباره تصمیم گرفتم راهمو ادامه بدم چون تمام این موارد یک نشونه بوده و من دارم به هدفم نزدیک و نزدیک تر میشم . امیدوارم همه به تمام آرزوهای قشنگشون برسند
Iran (Islamic Republic of)
کتایون
۰۵:۰۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
عالی بود من واقعا جواب گرفتم و در بیشتر زمینه ها باعث موفقیتم شد.
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۱۳:۲۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
من رتبه یک کنکور سراسریم
و در بهترین دانشگاه دولتی تهران دارم درس میخونم
یه پورشه سفید هم زیره پامه
با کلی ثروت و سرمایه
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۰۰:۴۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
واقعا عالیه.براتون موفقیت های بیشتر ارزو میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
کوکو
۱۸:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام . عالی بود مرسی
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۷:۲۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا عالی بود خداخیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
سما
۱۳:۱۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام. این قانون برای جذب افرادی که دوسشون داریم هم عمل میکنع؟
چجوری؟
Iran (Islamic Republic of)
Sogand
۲۱:۴۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
باید به این موضوعی که ذکر شد ایمان داشت تا به خواسته هامون برسیم . نمیشه موقع سختی بایدش بیاریم و موقع موفقیت فراموشش کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۵۵ ۲۶ دی ۱۳۹۷
سلام خدمت دوستان این چیز عجیبی نیست ،همون چیزهایی که تو دین ما سفارش شده هست .مثل شکر گزاری که بعد از بیدار شدن از خواب و خواندن نماز صبح به جا می آوریم .امید به بخشش و بزرگی خدا و توصل به امامان معصوم که بعضی ها با اعتقاد کامل شفا هم گرفتند چون مطمئن بودند که برآورده میشه یا تو خود فیلم راز میگه افکار و خواسته هایت رو روی کاغذ بنویس و حس داشتنش رو طلب کن،که این صحنه رو من در جماران و توی نامه های مردم داخل چاه امام زمان (ع) زیاد دیده ام یا توی شیراز مردم توی حوض آرزوها می اندازند.به هر حال ما همیشه نهی شدیم از افکار پلید و سوءظن و امر شدیم به گفتارنیک پندار نیک کردار نیک
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۹ ۱۷ دی ۱۳۹۷
عالی بود ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۳۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
من رتبه ی یک کنکور هستم
United States of America
s.k
۱۲:۰۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
منم رتبه ی دو کنکور هستم
Iran (Islamic Republic of)
mj
۱۱:۵۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
حالا عیب نداره منم میشم رتبه 3
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
من رتبه یک کنکورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
منم رتبه یکم
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۲:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
منم رتبه یک کنکور رشته پزشکی هستم :)
یه ویلا هم دارم لواسون
یه پورش هم زیر پامه :) سالمه سالم هم هستم :)
Iran (Islamic Republic of)
ساجده
۱۴:۴۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
واقعا از توضیحا تتون سپا س گزارم انگیزه ی فوق العاده بالایی پیدا کردم خدا خیر تون بده الان وا قعا فکر میکنم که رنگ چشمام فیروزه ای هستش
Iran (Islamic Republic of)
پری
۱۲:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
رتبه یک که منم خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۹ تير ۱۳۹۷
مهمترین موضوع در استفاده درست از قانون جذب توجه به احساس در هر لحظه و کنترل احساس و داشتن احساس خوب در بیشتر لحظات است و بزرگ ترین نتایج از همین کنترل و دقت به احساس ایجاد میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجب
آخرین اخبار