رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم مطرح کرد:

شناسایی بیش از ۳۰ شهید هنرمند در قم

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: بیش از ۳۰ شهید هنرمند در استان شناسایی شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛ قاسم بابایی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم اظهار داشت: تقدیر و تجلیل ودیدار با خانواده شهدای هنرمند یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج هنرمندان استان قم است که در این زمینه تلاش می‌شود از این سرمایه‌های انقلاب اسلامی غفلت نشود.

وی افزود: بیش از 30 شهید هنرمند در استان قم شناسایی شده است که در طول سال با خانواده این عزیزان دیدار می‌شود و برنامه ویژه ما در روز هنر انقلاب اسلامی تجلیل از جایگاه خانواده این شهدا است.

بابایی گفت: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان استان، شناسایی و جمع آوری آثار شهدای هنرمند در رشته‌های مختلف است که در این زمینه از آثار به جای مانده این شهدا استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم عنوان کرد: شهدای هنرمند باید الگویی برای هنرمندان کشور باشند و در این زمینه با بهره گیری از منش و شیوه این عزیزان آثار فاخر و انقلابی تولید کنند.

وی با اشاره به شخصیت شهید محمرضا شفیعی گفت: این شهید بزرگوار از جمله شهدای هنرمند استان قم است.

بابایی خاطر نشان کرد: مادر شهید شفیعی که اسوه صبر و مقاومت بود روز دوشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به فررزند شهیدش پیوست، بسیج هنرمندان استان در مراسم روز هنر انقلاب اسلامی امسال تندیس ویژه هنر انقلاب را به این مادر شهید تقدیم کرد.

انتهای پیام/ت

شهدای هنرمند باید الگویی برای هنرمندان کشور باشند

برچسب ها: شهدا ، معرفی آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار