ذوق‌زدگی نتانیاهو از دیدار سران آمریکا و کره شمالی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از نشست سران کره شمالی و آمریکا به شدت استقبال کرد و سیاست‌های رئیس‌جمهور این کشور را برای تل‌آویو مفید دانست.

ذوق‌زدگی نتانیاهو از دیدار سران آمریکا و کره شمالیبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جرزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی نشست روز گذشته سران  کره شمال و آمریکا به تمجید از سیاست خارجی رئیس جمهور این کشور پرداخت  و آن را برای رژیم صهیونیستی، منطقه و تمام جهان  مفید دانست!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تبریک به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای برداشتن یک گام مهم به سمت خلع سلاح هسته‌ای شبه‌جزه کره در نشست روز سه شنبه با رهبر کره شمالی، تلاش کرد تا توافق کره شمالی را به نحوی به  ایران ارتباط دهد.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای تکراری ضدایرانی خود گفت: رئیس جمهور ترامپ موضع محکمی را در مقابل تلاش‌های ایران برای تجهیز خود با سلاح‌های هسته‌ای و نیز در برابر «تهاجمات» این کشور در خاورمیانه در پیش گرفته است.

او در ادامه مدعی شد:  سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا خبرهای خوبی برای اسرائیل، منطقه و کل جهان است.

رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روز گذشته خود پس از دیدار با کیم جونگ اون در سنگاپور به مسئله ایران نیز اشاره کرد. ترامپ با اشاره به تصمیم ماه گذشته خود برای خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران موسوم به برجام مدعی شد که اقدامات  او در مقابل تهران موثر واقع شده است. او ادعا کرد: به نظر من ایران اکنون کشوری متفاوت است. با اطمینان کامل می‌گویم به نظر نمی‌رسد آنها دیگر همانند سابق باشند.

در همین حال، دور گولد، مدیر کل سابق وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد: امضای بیانیه مشترک در سنگاپور روز بدی برای ایران و روز خوبی برای اسرائیل بود. اگر ترامپ موفق به کنار گذاشتن قابلیت‌های موشکی کره شمالی شود اروپا دیگر نمی‌تواند این مسئله را مطرح کند که دستیابی به توافقی بهتر با ایران نسبت به توافق سال 2015 ممکن نیست.

انتهای پیام/

تعریف و تمجید نتانیاهو از سیاست‌های ترامپ درباره ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار