مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی لرستان مطرح کرد:

FATF ابزاری برای سلطه و تضعیف ملل مستقل

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی لرستان گفت: بایستی نخبگان علمی در صدر کلیه فعالیت‌های کشور قرار گیرند و شایسته‌سالاری مقدم بر رانت‌خواری و باندبازی باشد تا بتوان مشکلات کشور را به دست جوانان و نخبگان این کشور حل کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مهدی رحیمی،  مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی لرستان گفت: اگر گمان کنیم که بعد برجام می‌توانیم با عضویت در FATF بحث بانکی کشور را عادی کنیم و راه را برای ورود بانک‌های به کشور بازکنیم، استدلالی بسیار اشتباه و بسیار خطرناک خواهد بود.

وی افزود: با تبلیغاتی که دشمنان این کشور به راه انداخته‌اند و تهدیدات مداوم آن‌ها، بانک‌های جهان رغبتی برای حضور ندارند همچنان که از تحریم‌های کشور آمریکا بسیار نگران و هراسان هستند.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی لرستان عنوان کرد: بنا براین با FATF ممکن است بعضی نگرانی‌های ما در حوزه سرمایه گزاری تا حد کمی آن‌هم به‌صورت موقتی برطرف نماید، اما در بحث تروریسم با توجه به دشمنی کشور‌های استعمارگر حتماً با چالش‌های بزرگی مواجه خواهیم شد.

رحیمی بیان کرد: علت آن‌هم اینست که کشور آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و ... تبلیغات وسیعی در جهت معرفی حزب الله، سپاه پاسداران، گروه‌های مقاومت و افراد شاخص در انقلاب اسلامی به‌عنوان تروریسم انجام داده‌اند و در آینده به‌طور حتم این محدوده را گسترش می‌دهند و درنتیجه در صورت عضویت در FATF ما در داخل و خارج از کشور با بحران مواجهه خواهیم شد و نیرو‌های خدوم انقلاب و نظام را در تنگنا قرار خواهند رفت.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در کشور سوریه، افغانستان، عراق، یمن و سایر نقاط جهان می‌بینیم که کشور‌های اروپایی، آمریکا و نوکران آن چگونه تروریسم را مسلح و مجهز به انواع سلاح‌ها می‌کنند و عضو پیمان FATF نیز هستند. این دوگانگی هر عاملی را به تأمل وا می‌دارد.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی لرستان تأکید کرد: بنابراین به نظر بنده FATF ابزاری برای سلطه و تضعیف ملل مستقل و مخالف سیاست‌های ظالمانه و قلدرانه کشور‌های زورگو و استعمارگر جهان است و دولتمردان ما باید با دقت و وسواس خیلی زیادی این مسئله را درنظرداشته باشند، و نمایندگان عزیز با شرایط مشخصی که امنیت و اقتدار انقلاب و نظام حفظ شود، اقدام به بررسی FATF نمایند.

رحیمی گفت: چه تضمینی وجود دارد که بعد از پیوستن ایران به FATF، مفاد درخواستی ایران رعایت شود یا ممکن است همانند برجام فشار‌های زیادی به کشور وارد کنند؛ بنابراین بایستی نقاط قوت انقلاب و نظام به‌عنوان ارزش مقدس حفظ شوند.

 

وی افزود: در جریان‌های سیاسی منابع انقلاب و نظام را در الویت اول خود قرار دهند. بافرهنگ تکلیف محور و یک تفکر ناب و اخلاص و دلسوزی می‌توان بر مشکلات فائق آمد مشروط بر اینکه مسئولین کشوری در درجه اول به خودشان و در درجه دوم به مردم و فرهیختگان جامعه را باور داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی لرستان بیان کرد: بایستی نخبگان علمی در صدر کلیه فعالیت‌های کشور قرار گیرند و شایسته‌سالاری مقدم بر رانت‌خواری و باندبازی باشد تا بتوان مشکلات کشور را به دست جوانان و نخبگان این کشور حل کرد.

انتهای پیام/د

حل مشکلات کشور به دست جوانان و نخبگان 

برچسب ها: بین الملل ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.