اعمال محدودیت های ترددی و ترافیکی درمحور اردبیل–آستارا

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: محدودیت‌های ترددی و ترافیکی در محور مواصلاتی اردبیل – آستارا و بالعکس اعمال خواهد شد.

سرهنگ حجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات دو روزه عید سعید فطر و پیش بینی افزایش تردد در مسیر اردبیل – آستارا به عنوان محور ارتباطی استان های اردبیل و گیلان، محدودیت های ترافیکی و ترددی در این مسیر اعمال خواهد شد.

وی افزود: براین اساس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه بیست و چهارم خردادماه تردد تمام خودروهای سنگین از جمله کامیون و تریلی در محور اردبیل – آستارا و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: همچنین این محدودیت تردد طی روز شنبه بیست و ششم خردادماه نیز از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت تردد شامل خودروهای حامل سوخت و مواد فاسدشدنی نمی شود، گفت: پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده با افزایش قابل توجه تردد در این مسیر روبرو شویم.

فتاحی با تاکید بر اینکه در سایر محورهای مواصلاتی استان اردبیل هیچگونه محدودیت تردد نخواهیم داشت، بیان داشت: افزایش ظرفیت تردد جاده اردبیل – آستارا همزمان با افزایش بار ترافیکی در این مسیر از مهمترین اهداف اعمال این محدودیت ها است.

انتهای پیام/ع

محدودیت ترافیکی و ترددی در مسیر اردبیل- آستارا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.