امام جمعه قوچان:

توجه به تولید داخلی راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه قوچان گفت:توجه جدی به تولید در کنار استفاده صحیح از ظرفیت‌های کشور راهکار‌های محقق کردن شعار حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

توجه به تولید داخلی راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام محمد علی دستجردی افزود: وابسته نبودن به واردات امروزه یکی از مهمترین مسائل در امنیت داخلی کشور است به صورتی که در یک مقطع تاریخی برخی از کشور های دنیا برای خود کفایی جلوی واردات را می گیرند تا بتوانند تولید را رونق دهند.

وی ادامه داد : در کنار این مسائل همه باید ضمن حمایت از تولید داخلی، استفاده از اجناس داخلی را مد نظر قرار دهیم تا در نهایت معیشت مردم احیا می شود.
امام جمعه قوچان گفت: بحث مالیات، تکریم سرمایه گذار، اجناس تولیدی با کیفیت داخلی، توجه به مواد خام و اولیه را باید در نظر داشته باشیم و در کنار این مسائل با توجه به ظرفیت های بالقوه کشور به دنبال این باشیم که اقتصاد درون کشور را احیا کنیم.

دستجردی افزود : در کنار این مباحث نیز ارتباط صنعت و دانشگاه باید محکم تر شود و همه تلاش کنیم که با احیای بیش از گذشته اقتصاد مقاومتی زمینه حمایت از کالای ایرانی را فراهم کنیم.

انتهای پیام//ف.ن


استفاده از ظرفیت های کشور و توجه به تولید داخلی راهکارهای تحقق اقصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.