معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان:

بیش از ۴ هزار پایگاه کمیته امداد زکات فطریه جمع آوری می‌کنند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و ۴۵۲ پایگاه به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم همزمان با عید سعید فطر در سراسر این استان مستقر و فعال می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمود میرامامی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این پایگاه‌ها همزمان با عید سعید فطر در میعادگاه‌های نماز عید و معابر عمومی سیستان و بلوچستان برای جمع آوری زکات فطریه مستقر خواهند شد.

میرامامی ادامه داد: همچنین ۵۸۵ پایگاه در مساجد، ۳۴ مرکز نیکوکاری و ۳۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان نیز آماده دریافت زکات فطریه هستند.

وی فطریه تعیین شده برای هر نفر در سیستان و بلوچستان را ۶۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: فطریه‌های جمع آوری شده در کمترین زمان ممکن در اختیار ایتام و محرومان از پیش تعیین شده زیر پوشش این نهاد قرار می‌گیرد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: پایگاه‌های فعال ثابت و سیار این نهاد سال گذشته ۶۱ میلیارد و ۲۴۳ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۵۸۵ ریال فطریه شامل فطریه عام، سادات، کفاره عمد و غیرعمد را برای کمک به مددجویان زیرپوشش این نهاد جمع آوری کردند.

انتهای پیام/ع

جمع آوری زکات فطریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار