محدودیت های ترافیکی عید سعيدفطر در کرمان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آغاز محدودیت های طرح ترافیکی عید سعید فطر را در محدوده مصلی بزرگ امام علی(ع) اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ حمید معین زاده رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: به جهت باشكوه تر برگزارشدن نماز عید سعید فطر، محدودیت های ترافیکی برای آماده سازی مصلی بزرگ امام علی(ع) در شهر کرمان انجام می شود.

وی آغاز محدودیت های ترافیکی را از ساعت 21 شامگاه پنجشنبه اعلام کرد و درخصوص خیابان هایی که محدودیت های ترافیکی شامل آنها می شود افزود: از اولین دوربرگردان بلوار شهید عباسپور(روبروی کلانتری 14) به سمت ميدان عاشورا ، از سه راه ورزش بلوار جانبازان به سمت ميدان عاشورا ، از سه راه تامین اجتماعی (خیابان کارگر) به سمت مصلي ، از تقاطع خیابان پاسداران به سمت ميدان عاشورا و از سه راه ارتش به سمت تقاطع پاسداران از جمله خیابان هایی هستند که محدودیت ترافیکی در آنها در روز عید فطر لحاظ می شود.

وي همچنين بيان داشت از ساعت 24 الي 0330 با مداد روز برگزاري مراسم توقف هرگونه وسيله نقليه در محدوده طرح ممنوع بوده ولي تردد آزاد مي باشد.

رئيس پليس راهور استان گفت در صورتي كه بار ترافيكي بيش از حد معمول باشد فاز دوم طرح اجرايي خواهد شد. بدين ترتيب از سمت سه راهي جانباز شهيد رجايي به سمت سه راهي ورزش و از تقاطع مهديه كارگر به سمت غرب و از تقاطع مفتح به سمت جنوب محدوديت هايي را خواهيم داشت.

سرهنگ معين زاده به محل هایی که رانندگان می توانند خودروهای خود را در آنجا پارک کنند، اشاره و عنوان کرد: برای رفاه حال نمازگزارن هفت محوطه مدرسه برای پارک وسایل نقلیه شخصی در روز عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.

وی به نام این مدارس اشاره و مطرح کرد: محوطه مدرسه پسرانه شاهد، واقع در خیابان شهید رضوانی نژاد؛ دبیرستان دخترانه فاطمیه در خیابان پاسداران، هنرستان مدرس، مدرسه راهنمایی فرزانگان خیابان پاسداران، مدرسه راهنمایی فرهیختگان واقع در خیابان ارتش، دبیرستان توحید در بلوار جانباز، هنرستان کار و دانش در بلوار جانباز محل های پارک خودروهای شخصی هستند.

سرهنگ معین زاده اضافه کرد: محل پارک موتورسیکلت ها ضلع شمالی پارک شورا پارکینگ روبروی حسینیه ثارالله و محل پارک اتوبوس ها ابتدای بولوار شهید عباسپور از میدان شورا در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان پایان محدودیت های ترافیکی را زمان تخلیه جمعیت از محل مصلی دانست و بیان کرد: سایر شهرهای استان نیز محدودیت های ترافیکی از طریق فرمانداری ها اعلام شده است و همکاران پلیس راهنمایی رانندگی در آن شهرها حضور دارند تا به امر تسهیل ترافیک کمک می کنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار